خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای خیر و برکت در مغازه مجرب و عظیم

دعای خیر و برکت در مغازه مجرب و عظیم

دعای خیر و برکت در مغازه مجرب و عظیم

اگر در بازار کاسب هستید و صاحب فروشگاه و مغازه ای هستید و روزی مردم را به آن ها می رسانید باید بدانید که خواندن ادعیه و اذکار می تواند شما را از شر و بلا دور کرده و همین طور برکت مغازه شما را بیشتر کند. پیش از هر چیزی به یاد داشته باشید که دعا خواندن بر کسب و کار حلال روزی را زیاد تر کرده و موفقیت های انسان را در مسیر پیشرفت و رشد افزایش می دهد.

دعای خیر و برکت در مغازه مجرب و عظیم مناسب کسانی است که احتمالا در فروشگاه و مغازه خود به مشکل اقتصادی خورده اند و آن طور که باید و شاید به روزی نمی رسند و به سمت نا امیدی پیش می روند. البته که نا امیدی از رحمت و حکمت الهی یکی از بدترین اتفاقاتی است که می افتد و انسان باید از آن دوری کند.

دعای خیر و برکت در مغازه مجرب و عظیم
دعای خیر و برکت در مغازه مجرب و عظیم

دعای خیر و برکت در مغازه مجرب و عظیم,دعای برکت مغازه صوتی,دعای خیرو برکت مغازه,دعای برکت دخل مغازه,دعای مخصوص برکت مغازه,دعای برکت رزق مغازه,عکس دعای برکت مغازه,دعا خیر وبرکت مغازه,دعا برای برکت مغازه و خانه,ذکر و دعای عظیم کسب خیر و برکت در مغازه,دعا های قوی و تضمینی رسیدن به خیر و برکت در فروش,دعای عظیم افزایش فروش در خانه,دعا های قوی و مجرب زیاد شدن فروش,دعای کسب خیر و برکت,دعای قوی افزایش روزی فروشنده,دعای تضمینی و سریع التاثیر زیاد شدن روزی,

دعای خیر و برکت در مغازه مجرب و عظیم

امام محمد باقر علیه السلام: چون در مغازه نشستی بگو:
اشهد ان لا اله الا اللَّه وحده لا شریک له و اشهد ان محمدا صلی اللَّه علیه و آله عبده و رسوله اللهم انی اسالک من فضلک رزقا حلالا طیبا و اعوذ بک من ان اظلم او اظلم و اعوذ بک من صفقه خاسره و یمین کاذبه.
چون این دعا را بخواند ملکی که به او موکل است می گوید: بشارت باد تو را که امروز در این بازار کسی بهره اش از تو فراوانتر نیست تعجیل کردی در جمع آوردن ثوابها و محو کردی از خود گناهان را به زودی می آید به سوی تو آنچه خدا روزی تو گردانیده است حلال و طیب و مبارک

بیشتر بخوانید  دعای حاجت روایی بسیار مجرب - دعای رفع مشکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.