خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای دوری از مکر – دعای حفاظت در مقابل مکر و حیله

دعای دوری از مکر – دعای حفاظت در مقابل مکر و حیله

دعای دوری از مکر و حیله بر می گردد به زمانی که شما احساس کنید در مقابل مکر دشمنان نیازمند حمایت خداوند دارید.

دعای دوری از مکر – دعای حفاظت در مقابل مکر و حیله

هر کسی ممکن است احساس کند که کسی برای دشمنی بر او به پا شده و سعی دارد که زندگی اش را از بین برده و او را از راه به در کند. ضمن این که در چنین اتفاقاتی معمولا افراد دستخوش برخی ضرر ها می شوند و برای این که از آن ها جلوگیری شود باید سعی کنند این دعا را بخوانند که در ادامه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

هر جنبنده ای در این دنیا و دنیای آخرت به خداوند بزرگ و مهربان جواب پس خواهد داد، پس نگران ضایع شدن حق خود و حتی دیگران نباشید. چون همه چیز بسته به خواسته ی توانایی متعال است.

دعای دوری از مکر - دعای حفاظت در مقابل مکر و حیله
دعای دوری از مکر – دعای حفاظت در مقابل مکر و حیله

دعای محفوظ ماندن از مکر و حیله دشمن

این دعا حجاب نام دارد و توسط امام صادق (ع) روایت شده است:

 

بِسمُ الللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

وَ إِذا قَرَأَتَ القُرآنَ جَعَلنَا بَینَکَ وَ بَینَ الَّذینَ لَا یَؤمِنُونَ بِالآخِرَةِ حِجَاباً مَستُوراً وَ جَعَلنَا عَلَی قُلُوبِهِم أَکِنَّةً أَن یَفقَهُوهُ وَ فی آذَانِهِم وَ قراً وَ إِذَا ذَکَرتَ رَبَّکَ فی القُرآنِ وَحدَهُ وَلَّوا عَلَی أَدبارِهِم نُفُراً.اللَّهُمَّ أإِنَّی أَسئَلُکَ بِالإِسمِ الَّذی بهِ تُحیی وَتُمیتُ وَ تَرزُقُ وَ تُعطی وَ تَمنَعُ یا ذَالجَلالِ وَ الإِکرامِ.اللَّهُمَّ مَن أَرادَنا بِسُوءٍ مِن جَمیعِ خَلقِکَ فَاَعمِ عَنّا عَینَهُ وَاصمُم عَنّا سَمعَهُ وَ اشغَل عَنّبا قَلبَهُ وَ اغلِل عَنّا یَدَهُ وَ اصرِف عَنّا کَیدَهُ وَ خُذهُ مِن بَینِ یَدَیهِ وَ مِن خَلفِهِ وَ عَن یَمینهِ وَ عَن شِمالِهِ وَ مِن تَحتِهِ وَ مِن فَوقِهِ یا ذَاالجَلالِ وَ الإِکرامِ.

بیشتر بخوانید  دعا های مجرب دفع چشم زخم و رفع وسوسه سریع الاثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.