خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم الشان و پرفیض شب جمعه

دعای عظیم الشان و پرفیض شب جمعه

دعای عظیم الشان و پرفیض شب جمعه

دعا های زیادی هستند که باید آن ها را در ایام خاص خواند. یکی از این موارد دعا های روز هفته هستند که هر کدام برکت و خواصی را در زندگی انسان به وجود آورده و موفقیت و پیشرفت را به روح خانواده تزریق می کنند؛ از این رو ممکن است هر شخصی در راه موفقیت خود باید تلاش کند تا پیشرفت و مسیر موفقیت از او گرفته نشود.

دعای عظیم الشان و پرفیض شب جمعه برای طلب آرامش روح و روان بسیار مناسب است و در صورتی که فکر می کنید باید حاجت شما خیلی زود برآورده شود دست به کار شوید.

دعای عظیم الشان و پرفیض شب جمعه
دعای عظیم الشان و پرفیض شب جمعه

دعای عظیم الشان و پرفیض شب جمعه,دعای شب جمعه مجرب,دعای شب جمعه برای ازدواج,دعای شب جمعه برای اموات,دعای شب جمعه امام علی,دعای شب جمعه اهل سنت,دعای شب جمعه برای اموات صوتی,دعای شب جمعه علامه مجلسی,دعای شب جمعه ختم واقعه,دعای شب جمعه یا سلام المومن,دعای شب جمعه صوتی,دعای شب جمعه یا دائم الفضل,دعای شب جمعه در حل جدول,دعای شب جمعه حضرت علی,دعای شب جمعه برای استجابت دعا,دعای شب جمعه از امام علی,دعای شب جمعه برای جلب محبت,دعای شب جمعه برای رفتگان,دعای شب جمعه جهت اموات,

دعای عظیم الشان و پرفیض شب جمعه

يا سلام المومن المھیمن العزيز الجبار المتكبر الطاھر المطھر القاھر القادر المقتدر يا من ينادى من كل فج عمیق بالسنه شتى و لغات
مختلفه و حوائج اخرى يا من لايشغله شان عن شان ، انت الذى لاتغیرك الازمنه ، و لاتحیط بك الامكنه و لا تاخذك نوم و لا سنه
يسرلى من امرى ما اخاف حزنه ، سبحانك لا اله الا انت انى كنت من الظالمین عملت سوء و ظلمت نفسى ، فاغفرلى ، انه لايغفر
الذنوب الا انت ، و الحمدللّه رب العالمین و لا حول و لا قوه الا باللّه العلى العظیم ، و صل اللّه على نبیه محمد و آله و سلم تسلیما.

بیشتر بخوانید  دعایی از امام جواد(ع) برای افزایش رزق و‌ روزی و برکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.