خانه / بخت گشایی / ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم جهت بخت گشایی – ختم مجرب و تضمینی جهت حاجت روایی

ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم جهت بخت گشایی – ختم مجرب و تضمینی جهت حاجت روایی

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد دعایی که اکنون در سایت haroos.com قرار دادیم ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم جهت بخت گشایی – ختم مجرب و تضمینی جهت حاجت روایی می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

ختم ذکر بسم الله الرخمن الرحیم جهت بخت گشایی - ختم مجرب و تضمینی جهت حاجت روایی
ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم جهت بخت گشایی – ختم مجرب و تضمینی جهت حاجت روایی

ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم جهت بخت گشایی – ختم مجرب و تضمینی جهت حاجت روایی,ختم اذکار قرآنی برای بخت گشایی,ختم ذکری سریع الاجابه برای بخت گشایی دختران,ختومات قرآنی سریع الاجابه مخصوص گشایش بخت دختران مجرد,ختم برای برآورده شدن هر حاجتی

ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم جهت بخت گشایی – ختم مجرب و تضمینی جهت حاجت روایی

ختم بسم الله الرحمن الرحیم

به تعداد دوازده هزار مرتبه . بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد.

ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات می گو ید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت می کند و به اطراف خو د می دمد و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم می گوید. ( این ذکر را کامل بگوید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز ، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهد و صد مرتبه صلوات گوید و ختم را تمام نماید.

ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای بخت گشایی دختران و پسران:

اگر کسی این ختم را به درستی انجام دهد تا ۴۸ ساعت بعد از ختم خواب معنوی خوبی خواهد دید و در خواب پاسخ خود را خواهد گرفت. و اگر کسی خوابی در مورد حاجت خودش ندید این ختم دو باره انجام دهد.(در ضمن این ختم برای هر حاجتی بسیار مجرب است)

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  علم دعایی سریع الاجابه و قوی برای بخت گشایی و جواب مثبت گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.