خانه / دعا و ذکر مجرب / خواص و فضیلت گفتن ذکر تسبیحات اربعه از حضرت رسول اکرم (ص)

خواص و فضیلت گفتن ذکر تسبیحات اربعه از حضرت رسول اکرم (ص)

آثار و برکات فراوان مداومت در گفتن ذکر تسبیحات اربعه یعنی سبحان الله و الحمد الله و لا اله الاّ الله و اللّه اکبر به معنی خداوند، متعال پاک و منزّه است و ثنا مخصوص اوست و نیست خدائی سزاوار پرستش مگر خداوند و او بزرگتر است از اینکه او را وصف کنند

خواص و فضیلت گفتن ذکر تسبیحات اربعه از حضرت رسول اکرم (ص)
خواص و فضیلت گفتن ذکر تسبیحات اربعه از حضرت رسول اکرم (ص)

خواص و فضیلت گفتن ذکر تسبیحات اربعه از حضرت رسول اکرم (ص),آثار و برکات گفتن ذکر تسبیحات اربعه,فضیلت و فوائد گفتن ذکر تسبیحات اربعه,معنی و ترجمه فارسی ذکر سبحان الله و الحمد الله و لا اله الاّ الله و اللّه اکبر

خواص و فضیلت گفتن ذکر تسبیحات اربعه از حضرت رسول اکرم (ص)

1ـ رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: پنج چیز است که چقدر در میزان سنگین اند؛ گفتن سبحان الله و الحمد الله و لا اله الاّ الله و اللّه اکبر و فرزند شایسته ای است که از مسلمانی بمیرد و او در مرگ آن فرزند دامن صبر از دست ندهد و به حساب خداوند منظور بدارد.

2ـ امام صادق علیه السّلام فرمودند: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرموده است: ذکر «سبحان الله و الحمد الله و لا اله الاّ الله و الله اکبر» را زیاد بگوئید. چون در قیامت این اذکار با گروهی از فرشتگان و محافظ از پیش رو و پشت سر خواهند آمد. و این اذکار باقیات الصالحات می باشند.

«سُبْحانَ الله، وَالحَمْدُ لله، وَلا اِلهَ اِلاَّ الله وَالله اَکبَرُ» یعنی: خداوند، متعال پاک و منزّه است، و ثنا مخصوص اوست، و نیست خدائی سزاوار پرستش مگر خداوند و او بزرگ‌تر است از اینکه او را وصف کنند.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  طلسم برای افزایش روزی و گشایش رزق و روزی و برکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.