خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای تضمینی پیدا شدن گم شده که مجرب است

دعای تضمینی پیدا شدن گم شده که مجرب است

دعای تضمینی پیدا شدن گم شده که مجرب است

گاهی چیزی را گم کرده و هر چه به ذهن خود فشار می آوریم نمی دانیم که چگونه آن را پیدا کنیم در صورتی که خیلی هم مهم و ضروری است یافتن آن، از این رو قطعا آشفته خواهید شد و نیاز دارید که راهگشایی پیش و روی شما باشد تا مشکلاتتان حل شود و چیزی که گم کرده اید پیدا گردد.

دعای تضمینی پیدا شدن گم شده که مجرب است قطعا می تواند بهترین راهگشا و حل مشکل برای دردی باشد که فرد به آن دچار شده و ممکن است گاهی درد ها جسمی نباشند و مربوط به ذهن باشد.

دعای تضمینی پیدا شدن گم شده که مجرب است
دعای تضمینی پیدا شدن گم شده که مجرب است

دعای تضمینی پیدا شدن گم شده که مجرب است,دعای گمشده امام رضا,دعای گمشده مجرب,دعای گمشده گنج های معنوی,دعای گمشده در مفاتیح,دعای گمشده اصبحت,دعای گمشده طلا,دعای گمشده مال,دعای گمشده اهل سنت,دعای گمشده پیدا شود,دعای گمشده از بهجت,دعای گمشده امام صادق,دعاهای گمشده,دعای مال گم شده,سوراخ دعا گم شده,دعا جهت یافتن چیزی که گم شده,دعای عظیم و سریع التاثیر یافتن گم شده ها,دعای پیدا کردن اشیا,دعای پیدا کردن افراد,

دعای تضمینی پیدا شدن گم شده که مجرب است

حضرت امام رضا علیه السلام فرموده اند که برای گم‌ شده بگویید:

وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُها اِلاّ هُوَ وَ یَعْلَمُ ما فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تُسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ اِلاّ یَعْلَمُها وَ لا حَبَّهٍ فی ظُلِماتِ الْأَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا یابِسٍ اِلاّ فی کِتابٍ مُبینٍ اَللّهُمَّ اِنَّکَ تَهْدی مِنَ الضَّلالَهِ وَ تُنْجی مِنَ الْعَمی وَ تَرُدُّ الضّالَّهَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اغْفِرْلی وَ رُدَّ ضالَّتی وَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ.

 

بیشتر بخوانید  آیات قرآنی برای ایجاد صلح و محبت و دوستی بین زوجین

انشالله که پس از خواندن این دعا خیلی زود به چیزی که گم شده است می رسید و در نهایت عاقبت بخیر می شوید. قطعا خدا با مومنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.