خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای رزق روزی برکت و مال سریع التاثیر و مجرب

دعای رزق روزی برکت و مال سریع التاثیر و مجرب

دعای رزق روزی برکت و مال سریع التاثیر و مجرب

هر کسی رزق و روزی مشخصی در زندگی خود دارد و تنها هدف پیش و رو این است که برای رسیدن به آن تلاش کند در غیر این صورت قطعا گرفتار سختی های بسیار خواهد شد؛ ضمن این که به یاد داشته باشید هر انسانی ممکن است با کمبود رزق و برکت مواجه شود که قطعا می تواند زندگی را سخت کند.

برای نجات از آن باید دعای رزق روزی برکت و مال سریع التاثیر و مجرب را قرائت کرد که پر است از خیر و برکت و نیکی.

دعای رزق روزی برکت و مال سریع التاثیر و مجرب
دعای رزق روزی برکت و مال سریع التاثیر و مجرب

دعای رزق روزی برکت و مال سریع التاثیر و مجرب,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی حلال,دعای رزق و روزی زیاد,دعای رزق مغازه,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی امام جواد,دعای رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی سایت هاروس,دعای رزق و روزی خانه,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق و روزی مغازه صوتی,دعای رزق قوی,دعای رزق امام سجاد,دعای رزق و روزی بعد از نماز صبح,دعای رزق و برکت,دعای رزق و روزی کار,دعای رزق و روزی برای ماشین,دعای رزق و روز,دعای رزق و روزی صحیفه سجادیه,

دعای رزق روزی برکت و مال سریع التاثیر و مجرب

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ.
خدایا! من از تو درخواست می‌کنم به نام بزرگ اعظم، اجل اکرم و گرامی ات که مخزون و مستور است؛ آن نامی که نور و حق و برهان روشن است.
الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضییءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ.
آن نامی که نور است و با نور و از نور و نور در نور است و نور است به روی هر نوری، روشنی است بالای هر نوری، نوری است که با او هر تاریکی روشن و شکسته شود. با آن شدتی و هر شیطان سرکشی، هر جبار با عنادی که قرار نگیرد.
عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَ یَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَ یَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَ بَغْیُ کُلِّ باغ وَ حَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَ یَتَصَدَّعُ.
با آن زمینی پایدار نماند به آن آسمانی و با آن هر خلاف و ترسویی در امان است و با آن جادوی هر جادوگری باطل شود، ظلم و حسد هر حسادت کننده‌ای به زحمت و سختی افتد.
لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَ الْبَحْرُ وَ یَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ.
از عظمتش هر خشکی، دریا و مستقل و کشتی پایدار شود تا وقتی که فرشته با آن سخن گوید، پس در این هنگام موج دریا بر او راهی ندارد و آن نام اسم اعظم اجل و نور اکبر تو است.
الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَ اسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَ اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ و بِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَ کَذا…
آن نامی که خود را با آن نامگذاری کردی و بر عرشت قرار گرفتی، روی کنم به سوی تو به وسیله محمد و خاندانش و از تو درخواست می‌کنم به خودت و به فرستادگانت می‌فرستم به حاجت اینکه… (و حاجت خودت را بر زبان می‌آوری).

بیشتر بخوانید  دعای حضرت ایوب علیه السلام برای زیاد شدن صبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.