خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای غسل چیست و چگونه خوانده می شود

دعای غسل چیست و چگونه خوانده می شود

دعای غسل چیست و چگونه خوانده می شود

در دین اسلام برای پاک شدن انسان از هر گونه پلیدی و کثیفی چه از نظر روجی و چه جسمی غسل خوانده می شود که البته انواع مختلفی دارد و احتمالا با آن ها آشنا هستید.

در واقع غیر از این که نامشان و زمان نیاز آن ها با یکدیگر فرق دارد نحوه انجام نیز کاملا متفاوت است و شما می توانید با توجه به موقعیتی که در آن حضور دارید این غسل های واجب و مستحب را انجام دهید.

دعای غسل چیست و چگونه خوانده می شود نیز تیتر مطلب امروز است که ما در ادامه قصد داریم این دعا را به شما بیاموزیم که پیش از غسل بخوانید.

دعای غسل چیست و چگونه خوانده می شود
دعای غسل چیست و چگونه خوانده می شود

دعای غسل چیست و چگونه خوانده می شود,دعای غسل نوزاد ده روزه,دعای غسل زیارت,دعای غسل زیارت امام رضا,دعای غسل میت,دعای غسل ده روز نوزاد,دعای غسل جمعه,دعای غسل زیارت امام رضا ع,دعای غسل اهل حق,دعای غسل احرام,دعای غسل امام رضا,دعای غسل توبه,دعای غسل استحاضه,دعای غسل چهلم نوزاد,دعای غسل میت اهل حق,دعای غسل تعمید,دعای غسل چهل روزگی نوزاد,دعای غسل اهل سنت,دعای غسل حیض,دعای غسل روز دهم زایمان,دعای غسل باطل سحر,

دعای غسل چیست و چگونه خوانده می شود

مستحب است که در وقت غسل جنابت این دعا را بخواند:

اَللّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبی وَ زَکِّ عَمَلی وَ تَقَبَّلْ سَعْیی وَ اجْعَلْ ماعِنْدَکَ خَیْرا لی اَللّهُمَّ اجْعَلْنی مِنَ التَّوابینَ وَ اَجْعَلْنی مِنَ الْمُتِطَهِّرینَ و اگر این دعا بخواند بهتر است:َاللّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبی وَ اشْرَحْ صَدْری وَ اَجْرِ عَلی لِسانی مَدْحَکَ وَالثَّناءَ عَلَیْکَ اَللّهُمَّ اجْعَلْهُ طَهُورا وَ شِفآءً وَ نُورا اِنَّکَ عَلی کُلَّ شَیْی ءٍ قَدیرٍ

 

بیشتر بخوانید  دعای حضرت ایوب علیه السلام برای زیاد شدن صبر

انشالله که غسل شما مورد قبول حضرت حق قرار گرفته و اگر حاجتی دارید بدانید که پس از غسل بهترین زمان درخواست آن می باشد. پس همواره این ادعیه را فراموش نکنید که عظیم هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.