خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای مجرب برای خوشبختی پس از ازدواج – دعایی جهت موفقیت در امر ازدواج و خوشبخت شدن

دعای مجرب برای خوشبختی پس از ازدواج – دعایی جهت موفقیت در امر ازدواج و خوشبخت شدن

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد دعایی که اکنون در سایت haroos.com قرار دادیم دعای مجرب برای خوشبختی پس از ازدواج – دعایی جهت موفقیت در امر ازدواج و خوشبخت شدن می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

دعای مجرب برای خوشبختی پس از ازدواج - دعایی جهت موفقیت در امر ازدواج و خوشبخت شدن
دعای مجرب برای خوشبختی پس از ازدواج – دعایی جهت موفقیت در امر ازدواج و خوشبخت شدن

دعای مجرب برای خوشبختی پس از ازدواج – دعایی جهت موفقیت در امر ازدواج و خوشبخت شدن,دعایی قوی برای خوشبختی در ازدواج,دعای سریع الاجابه مخصوص خوشبختی قبل و بعد از ازدواج,طلسم خوشبختی در ازدواج,طلسم برای خوشبخت شدن پس از ازدواج,دعای بسیار مجرب مخصوص بخت خوب و خوش در ازدواج

دعای مجرب برای خوشبختی پس از ازدواج – دعایی جهت موفقیت در امر ازدواج و خوشبخت شدن

این مجموعه از دعاها به شما کمک می کند موفقیت خود را در ازدواج تضمین کرده و باعث سرعت بخشید به روند ازدواج شوید. پس اگر به دنبال دعا برای ازدواج سریع دختر یا پسر هستید حتما از این مطلب قافل نشوید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه دعا بخوانید برای خوشبختی در ازدواج. انشالله خداوند شما را یاری کند.

دعا برای ازدواج موفق و سریع

 دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج یا همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است چرا که قبل از اقدامات شخصى و تصمیم گرفتن بر اساس فهم و شناخت فردى، به خداوند روى آورده و از او خیرخواهى نموده‏اید و از او هدایت جسته‏اید. لذا در روایات متعدد حضرات ائمه علیهم السلام ما را به دعا کردن و نماز خواندن براى دست یافتن به یک ازدواج موفق توصیه و سفارش نموده‏اند. کافى است با حسن اعتماد و قلب پاک رو به درگاه الهى آورید و دعا کنید. توجه شما را به روایت زیر جلب مى‏کنیم:

 از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

دعای سرعت بخشیدن به ازدواج

اگر به دنبال دعا برای ازدواج سریع دختر هستید و می خواهید هر چه زودتر به حاجت خود برسید به شما توصیه می کنم حتما این دعا را بخوانید. این دعا برای افزایش سرعت در روند ازدواج هم برای دختران و هم برای پسران مفید است. برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». 

انشاءالله دعاهای قرآنی برای همه ما مفید بوده و ظرفیت استفاده از آنها را داشته باشیم. همچنین دعای معراج و نادعلی برای گشایش همه گرفتاری ها از جمله مسأله ازدواج مفید است. خواندن این دعای قرآنی نیز برای سرعت بخشید به ازدواج مفید است:

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

دعا برای خوشبخت شدن پس از ازدواج

همه ما به خوبی می دانیم که ازدواج امری بسیار مهم است و اگر با موفقیت صورت نگیرد نه تنها باعث خوشبخت شدن نمی شود بلکه بخت مان را برخواهد گرداند. با توکل به خداوند و توسل به اولیای الهی از خداوند بخواهید دعای شما را پذیرفته و پس از ازدواج شما را خوشبخت کند. مطمئن باشید اگر به خداوند متعال توکل کنید و تمام امور زندگى خود را به او واگذار کنید، خداوند به بهترین وجه و شکل به آن رسیدگى خواهد کرد. 

این دستورالعمل بخت گشایی لازم است که با انجام اعمال موثر دفع سحر و طلسم زیر همراه باشد:

سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب)

به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).

معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.

پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آن را بخوانید تا و هو العلی العظیم.

حتما در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت عنایت بخت نیکو از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعایی برای رفع موانع ازدواج برای دختران و پسران مجرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.