خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای هنگام مطالعه مجرب و قوی

دعای هنگام مطالعه مجرب و قوی

دعای هنگام مطالعه مجرب و قوی

دعا هایی هستند که شما می توانید در زمان خواندن و مطالعه کردن قرائت کرده و از خدای متعال طلب کمک کنید برای یادگیری دروس و همین طور انجام فعالیت های مغزی که عموما انرژی زیادی را از انسان می گیرد. در صورتی که احساس می کنید در زمان دریافت مطالب درسی و تحلیل آن ها با مشکل مواجه می شوید و یا این که به خوبی درس ها را فرا نمی گیرید دعا کنید.

دعای هنگام مطالعه مجرب و قوی را می توانید بخوانید که خدا بهترین راه ها را برای ما ایجاد کرده تا در نهایت او را سپاس و ستایش گوییم. هر فردی که مطالعه نکند قطعا مطالب جدید یاد نخواهد گرفت و اگر چنین باشد در زندگی روزمره خود پیشرفت و تفاوتی نیز احساس نمی کند. او صرف در یک مسیر بدون پیچ و خم حرکت کرده و قطعا چالش های پیش و رو نیز او را به سرانجام خوبی نخواهد رساند.

دعای هنگام مطالعه مجرب و قوی
دعای هنگام مطالعه مجرب و قوی

دعای هنگام مطالعه مجرب و قوی,دعای مطالعه همراه با معنی,دعای مطالعه به انگلیسی,دعای مطالعه از کیست,دعای مطالعه و تقویت حافظه,دعای مطالعه pdf,دعای مطالعه در مفاتیح الجنان,دعای مطالعه چیست,دعای مطالعه صوت,دعای مطالعه و امتحان,دعای مطالعه کتاب,دعای مطالعه با صوت,دعای مطالعه عکس,ذکر و دعای مطالعه,دعای عظیم و یادگیری برای مطالعه,دعای سریع التاثیر جهت درس خواندن,دعای قوی درس خواندن مجرب,ذکر و دعای تضمینی مطالعه,دعا های قوی جهت مطالعه و یادگیری,ذکر سریع الاجابه جهت مطالعه بیشتر,دعای قوی برای درس خواندن,

دعای هنگام مطالعه مجرب و قوی

به هنگام مطالعه نمودن این دعا را بخوانید که انشالله از مطلب مطالعه شده نتیجه ی بهتری را دریافت خواهید کرد و در نهایت عاقبت بخیر خواهید شد.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب با فضیلت عظیم و پربرکت

اَللّهُمَ اَخْرِجْنی مِنَ الظُّلُماتِ الْوَهْمِ وَ اَکْرِمْنی بِنُورِ الْفَهْمِ اَللّهُمَّ افْتَحْ عَلَیْنا اَبْوابَ رَحْمَتِکَ وَ انْشُرْ عَلَیْنا خَزائِنُ عُلُومِکَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.