خانه / دعا و ذکر مجرب / دعا جهت خوشبختی در دنیا و اخرت و ادای قرض و زیاد شدن روزی

دعا جهت خوشبختی در دنیا و اخرت و ادای قرض و زیاد شدن روزی

بهترین و قویترین و مجرب ترین دعا مخصوص زیاد شدن و فراوانی رزق و روزی و همچنین سعادت و خوشبخت شدن در دنیا و اخرت و همچنین پرداخت بدهکاری و ادای سریع دین و قرض ها در سایت هاروس . این دعا از دعاهای کمیاب در زمینه افزایش روزی و دادن قرض و ادای دین و خوشبختی می باشد .

دعا جهت خوشبختی در دنیا و اخرت و ادای قرض و زیاد شدن روزی
دعا جهت خوشبختی در دنیا و اخرت و ادای قرض و زیاد شدن روزی

دعا جهت خوشبختی در دنیا و اخرت و ادای قرض و زیاد شدن روزی,دعا جهت خوشبختی,دعا برای ادای قرض,دعا برای زیاد شدن روزی,دعای مخصوص سعادت و خوشبختی,دعای خوشبختی دنیا و آخرت,دعای سریع الاجابه ادای قرض و دین,دعا جهت افزایش روزی

دعا جهت خوشبختی در دنیا و اخرت و ادای قرض و زیاد شدن روزی

برای سعادت دنیا واخرت و فراوانی روزی و پرداخت قرض ها :

دعایی که نقل می شود برای سعادت دنیا و آخرت و فراوانی روزی و پرداخت قرض ها مجرب است در چهارده روایت این دعا ذکر شده است . بعد از هر نماز هفت مرتبه خوانده شود .

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ‏ اللَّهِ‏َ مَا شَاءَ اللَّهُ‏ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ تَوَکَّلْتُ‏ عَلَی الْحَیِّ الَّذِی لا یَمُوتُ‏، وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی‏ لَمْ‏ یَتَّخِذْ صَاحِبَةً وَ لَا وَلَداً، وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ شَرِیکٌ فِی الْمُلْکِ، وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ‏ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبِیراً

(کلم الطیب ص 19 و 20)

ختمی سریع الاجابه برای ادای قرض و پرداخت بدهکاری

در کتاب عدّة الداعی ابن فهد (قدس سره) از معاذ بن جبل از رسول اکرم فرمودند است که فرمودند:ای معاذ! هر وقت قرض دار شدی، بخوان سورة«ملک» را تا آخر، پس از تلاوت سوره بگو:

یا رَحْمانَ الدُّنیا وَ الْآخِرةِ وَ رَحیمَهُما تُعْطی مِنْهُما ما تشاءُ و تَمْنَعُ مِنْهُما ما تَشاءُ صلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و اقْضِ عَنّی دَیْنی.

اگر قرض تو برابر موجودات روی زمین باشد، خداوند ندا می­فرماید و برییء الذّمه می ­شوی.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعایی موثر و مجرب به جهت آمرزش گناهان از پیامبر اکرم (ص)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.