خانه / دعا و ذکر مجرب / ذکر دیدار فرد غیرمسلمان – دعای دوری از آتش جهنم

ذکر دیدار فرد غیرمسلمان – دعای دوری از آتش جهنم

همانطور که می دانید در دنیا ادیان مختلفی وجود دارو کامل ترین آن اسلام است، پس فرد غیرمسلمان بهتر است که به این دین ایمان آورد.

ذکر دیدار فرد غیرمسلمان – دعای دوری از آتش جهنم

در واقع همان اسلام آوردن، تسلیم شدن و مسلمانی که بار ها درباره ی آن شنیده ایم و می دانیم که در اسلام کامل ترین دینی است که هر فرد می تواند آن را به عنوان آیین خود انتخاب کند.

در واقع قالب زندگی و نقطه ای از دنیا که در آن بزرگ می شویم موجب می شود که آن را انتخاب کنید، در کشور های دیگر مطالعه و خواندن قرآن می تواند باعث شود شما متوجه گردید که دین اسلام چقدر متفاوت بوده و از اصلی ترین راه های رسیدن به بهشت برای هر شخصی است که در زندگی می تواند آنرا دنبال کند. سعی کنید هر چقدر که می توانید دین خود را حفظ کرده و برای رشد در این شریعت بزرگ بکوشید.

ذکر در هنگام دیدار فرد غیرمسلمان

حضرت امام صادق (ع) از پدر بزرگوارش و او از پدرانش (علیهم السلام) روایت می نماید که پیامبر (ص) فرمود:

کسی که یهودی، مسیحی، مجوسی یا شخص غیر مسلمانی را ببیند و بگوید: الحمد لله الذی فضلنی علیک بالاسلام دیناً و بالقرآن کتاباً و بمحمد نبیاً و بعلی اماماً و بالمؤمنین! اخوانا و بالکعبة قبلة (ستایش فقط خدایی را سزاست که از نظر دین با اسلام و از نظر کتاب با قرآن و از نظر پیامبر با حضرت محمد (ص) و از نظر امام با حضرت علی (ع) و از نظر برادران با مؤمنین و از نظر قبله با کعبه مرا بر تو برتری داد)، خداوند هیچ گاه او را با آن شخص یک جا در آتش قرار نمی دهد.(349)

بیشتر بخوانید  دستورالعمل و دعای مجرب دفع وسوسه در برخورد با دشمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.