خانه / بخت گشایی / ذکر و دعایی بسیار مجرب برای خوشبختی – دعای سریع الاجابه جهت خوشبخت شدن دختران و پسران

ذکر و دعایی بسیار مجرب برای خوشبختی – دعای سریع الاجابه جهت خوشبخت شدن دختران و پسران

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد دعایی که اکنون در سایت haroos.com قرار دادیم ذکر و دعایی بسیار مجرب برای خوشبختی – دعای سریع الاجابه جهت خوشبخت شدن دختران و پسران می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

ذکر و دعایی بسیار مجرب برای خوشبختی - دعای سریع الاجابه جهت خوشبخت شدن دختران و پسران
ذکر و دعایی بسیار مجرب برای خوشبختی – دعای سریع الاجابه جهت خوشبخت شدن دختران و پسران

ذکر و دعایی بسیار مجرب برای خوشبختی – دعای سریع الاجابه جهت خوشبخت شدن دختران و پسران,طلسم خوشبختی,دعای مجرب برای خوشبختی,ذکری قوی و تضمینی مخصوص خوشبختی,ادعیه و اذکار قوی برای خوشبختی در زندگی,بهترین دعا و طلسم جهت خوشبختی,طلسم بسیار مجرب و قوی برای خوشبخت شدن دختران و پسران

ذکر و دعایی بسیار مجرب برای خوشبختی – دعای سریع الاجابه جهت خوشبخت شدن دختران و پسران

دعا برای خوشبختی دختر

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

**************************************************

دعایی برای بخت گشایی و ازدواج فوری برای دختران دم بخت ذکر میشود.

برای گشایش بخت نیک و ازدواج آسان و خوب در ابتدا نیت کرده و با ایمانی خالصانه و همراه با خضوع به درگاه پروردگار و در زمان سعد و مکان پاک و با رعایت کامل اداب و شرایط با کسی سخن نگفته و بخواند نماز جعفر طیار را و سپس دعایی که در کتاب زادالمعاد آمده است را قرائت نماید و خضوع و حالت دلشکسته سجده کند و آنقدر حمد خدا را با روضه بگوید تا اشکش دراید و اگر که اشکش دراید بسیار خوب است و پس از اتمام دعایش به فردی مستحق صدقه دهد.

و آن دعا و دستورالعمل مجرب اینست :

یَا رَبِّ یَا رَبِّ” به قدری که یک نفس وفا کند “یَا رَبَّاهْ یَا رَبَّاهْ” به قدر یک نفس “رَبِّ رَبِّ” باز به قدر یک نفس “یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ” باز به قدر یک نفس “یَا حَیُّ یَا حَیُّ” به قدر یک نفس “یَا رَحِیمُ یَا رَحِیمُ” باز به قدر یک نفس “یَا رَحْمَانُ یَا رَحْمَانُ” هفت مرتبه “یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ” هفت مرتبه.

سپس دعای شریف ذیل را بخواند :

اللَّهُمَّ إِنِّی أَفْتَتِحُ الْقَوْلَ بِحَمْدِکَ وَ أَنْطِقُ بِالثَّنَاءِ عَلَیْکَ وَ أُمَجِّدُکَ وَ لا غَایَهَ لِمَدْحِکَ وَ أُثْنِی عَلَیْکَ وَ مَنْ یَبْلُغُ غَایَهَ ثَنَائِکَ وَ أَمَدَ مَجْدِکَ وَ أَنَّی لِخَلِیقَتِکَ کُنْهُ مَعْرِفَهِ مَجْدِکَ وَ أَیَّ زَمَنٍ لَمْ تَکُنْ مَمْدُوحا بِفَضْلِکَ مَوْصُوفا بِمَجْدِکَ عَوَّادا عَلَی الْمُذْنِبِینَ بِحِلْمِکَ تَخَلَّفَ سُکَّانُ أَرْضِکَ عَنْ طَاعَتِکَ فَکُنْتَ عَلَیْهِمْ عَطُوفا بِجُودِکَ جَوَادا بِفَضْلِکَ عَوَّادا بِکَرَمِکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْمَنَّانُ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرَام.

توجه شود :

بهتر است صبح روز جمعه این دستورالعمل را انجام دهد.

دعا و ذکر را با توجه کامل قلبی بخواند و در اثنای انجام با کسی گفتگو ننماید.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعایی از امام حسن مجتبی(ع) برای طلب آمرزش و رواشدن حاجات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.