خانه / دعای درمان بیماری / ادعیه درمان درد بیماری و شفای مریضی

ادعیه درمان درد بیماری و شفای مریضی

امروز می خواهیم به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت هاروس مرجع دعا ها و ذکر های رهگشای اسلامی و قرآنی ادعیه درمان درد بیماری و شفای مریضی را بیاموزیم که بار ها در کتب دینی تکرار شده اند.

ادعیه درمان درد بیماری و شفای مریضی
ادعیه درمان درد بیماری و شفای مریضی

دعای مجرب برای درمان سردرد,دعای درمان جنون,دعا برای درمان جنون,دعای درمان سرماخوردگی,دعا برای درمان سرماخوردگی,دعا جهت درمان سرماخوردگی,دعای درمان افسردگی,دعا درمان افسردگی,دعای برای درمان افسردگی

ادعیه درمان درد بیماری و شفای مریضی

امام رضا ع فرمودند: سیاه دانه شفای هردردی است بجر مرگ ، بر شما (خوردن ) عسل و سیاه دانه لازم است.

پیامبر خدا (ص) : مصرف کشمش بر شما لازم است چون که از صفرا جلوگیری می کند وبلغم را از بین می برد و عصب را تقویت و افسردگی را می بردو خلق را نیکو و خون را پاک و غم و اندوه را می برد.

پیامبر خدا ص فرمودند: اگر انسانی عسل بخورد هزار دارو در معده وارد و هزار هزار بیماری از او خارج می شود و اگر بیمرد و عسل خورده باشد جسدش را آتش لمس نخواهد کرد.

 امام صادق (ع) : روغن زیتون با بادهای (معده  و روده) را وارد و

(تولید) منی را افزایش می دهد.

سوره فاتحه الکتاب تریاق بزرگی است بر هر مارگزیده ای که خوانده شود خداوند او را شفا می دهد.

امام صادق (ع) : هرکس سوره تکاثر را هنگام غروب آفتاب هر روز بخواند خداوند او را عفو کند و نیز برای تسکین میگرن یک طرفه این سوره را بعد از نماز قرائت نمایند.

امام صادق (ع) : چون این سوره را نزد بیماری بخوانند هر درد و المی داشته باشد تسکین یابد و برای جلوگیری از سقط جنین بچه این سوره را نوشته بر زن حامله بندند.

بیشتر بخوانید  نماز و دعای مجرب رفع افسردگی و برآورده شدن حاجت

 امام صادق (ع): سوره قاف را نوشته و بشویند و به کسی که شکمش درد می کند بدهندشفا یابد و نیز اگر این آب را به کودک بخور رانند به آسانی دندان در می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.