خانه / دعا / ادعیه قوی و مجرب برای گشایش بخت و ازدواج

ادعیه قوی و مجرب برای گشایش بخت و ازدواج

ادعیه قوی و مجرب برای گشایش بخت و ازدواج

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس گره گشای قوی می آموزیم که سبب زیاد شدن مهر عشق و علاقه و همین طور جلب شخص برای ازدواج می شود، متن کامل ادعیه قوی و مجرب برای گشایش بخت و ازدواج را در ادامه بخوانید.

ادعیه قوی و مجرب برای گشایش بخت و ازدواج
ادعیه قوی و مجرب برای گشایش بخت و ازدواج

ادعیه قوی و مجرب برای گشایش بخت و ازدواج,دعای گشایش بخت,دعای گشایش بخت پسران,دعای گشایش بخت دختر,دعاي گشايش بخت,دعای گشایش بخت اهل سنت,دعای گشایش بخت قوی,دعای گشایش بخت پسر,دعای گشایش بخت بسته شده,دعای گشایش بخت سریع,دعای گشایش بخت دختر فوری,دعاي باز شدن بخت پسر,دعاي باز شدن بخت پسران,دعای باز شدن بخت پسران,دعاي گشايش بخت پسر,دعاي گشايش بخت دختر,

ادعیه قوی و مجرب برای گشایش بخت و ازدواج

بانام خدای رحمن و رحیم نیت کند و سپس اغاز غسل گیرد و قبل از نماز صبح به جا آورده و ۲۳۲ مرتبه این آیه را:

{وَ إِذا طَلَّقْتُمُ النِّساءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلا تَعْضُلُوهُنَّ أَنْ یَنْکِحْنَ أَزْواجَهُنَّ إِذا تَراضَوْا بَیْنَهُمْ بِالْمَعْرُوفِ ذلِکَ یُوعَظُ بِهِ مَنْ کانَ مِنْکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکُمْ أَزْکى‏ لَکُمْ وَ أَطْهَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون}َ

قرائت نماید و به آبی بدمد و سپس بنوشد و کمی را به صورتش بپاشد و دو مرتبه آنرا با گلاب و زعفران نوشته و یکی را با خود و دیگری را در منزل پنهان سازد .

در آخر نیز ذکر[ یا لطیف ]را ۱۰۰۰مرتبه قرائت نماید و در روزهای بعد ذکر [یا لطیف]را روزی ۱٢٩ مرتبه پس از نماز قرائت نماید. ان شاءالله بختش باز و مجدد ازدواج میکند و خوشبخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *