خانه / دعا / ادعیه و دستورات اسلامی برای باطل کردن سحر بسته شده

ادعیه و دستورات اسلامی برای باطل کردن سحر بسته شده

ادعیه و دستورات اسلامی برای باطل کردن سحر بسته شده

در این مطلب از سایت هاروس به شما عزیزان گره گشای پرخیر و تجربه شده ای می آموزیم که سبب می شود از سحر و جادو و همین طور طلسم رها شوید، متن کامل ادعیه و دستورات اسلامی برای باطل کردن سحر بسته شده را مثل همیشه در ادامه بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

ادعیه و دستورات اسلامی برای باطل کردن سحر بسته شده
ادعیه و دستورات اسلامی برای باطل کردن سحر بسته شده

ادعیه و دستورات اسلامی برای باطل کردن سحر بسته شده,دعای باطل جادو,دعای باطل جادو سیاه,دعاي باطل جادو,دعا باطل جادو,دعای باطل سحر جادو,دعای باطل کننده جادو,دعاي باطل كردن جادو,دعای باطل شدن جادو,دعاي باطل كردن جادوي سياه,دعاي باطل كننده جادو,دعای باطل کننده جادوی سیاه,دعا باطل سحر جادو,دعا باطل كردن جادو,دعا برای باطل جادو,دعا باطل سحر و جادو,دعا باطل كردن سحر و جادو,دعا باطل شدن سحر و جادو,دعا برای باطل شدن جادو,دعا براي باطل كردن جادو,دعا برای باطل سحر جادو,

ادعیه و دستورات اسلامی برای باطل کردن سحر بسته شده

برای ابطال طلسم و سحر پاشیدنی (که حدس میزند در محل کسب یا در منزلش پاشیده شده یا دفن کرده اند) ، آیه شریفه سی و سه از سوره مبارکه الرحمن  (  یا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطارِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ فَانْفُذُوا لا تَنْفُذُونَ إِلاَّ بِسُلْطانٍ )  را بر ظرفی از آب پاک بخواند و آن آب را در چهار گوشه و جلوی درب  منزل یا محل کسب بپاشد ، به اذن و اراده خداوند سبحان اثرات سحر و طلسم از بین میرود. مجرب و آزموده شده است.

نشانه های این طلسم شور و رغبت و محبت زیاده از حد و غیر عادی است. از طرف دیگر کثرت در مباشرت و اطاعت کورکورانه و بی دلیل از طرف مقابل است.
(در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.)

بیشتر بخوانید  نشانه های سحر شیطانی و طلسم هوایی و روش باطل کردن آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.