خانه / ختم و تعویذ / تعویذ درمان سردرد و گوش درد مجرب

تعویذ درمان سردرد و گوش درد مجرب

تعویذ درمان سردرد و گوش درد مجرب

قطعا هر دردی در بدن انسان آزار دهنده است بخصوص این که به نواحی سر نزدیک تر باشد و حتی گاهی باز کردن چشمان و نفس کشیدن نیز در این شرایط سخت خواهد شد که در این صورت باید ابتدا به فکر درمان های پزشکی باشید. بخصوص اگر مدت زمان زیادی از دردی که بر شما وارد شده است می گذرد.

سپس سعی کنید که دعا ها و تعویذ های عظیم در این زمینه را بخوانید که کارگشا و راهگشا هستند و می توانند مشکل شما را ا اسرع وقت حل کنند، یکی از آن ها تعویذ درمان سردرد و گوش درد مجرب می باشد.

تعویذ درمان سردرد و گوش درد مجرب
تعویذ درمان سردرد و گوش درد مجرب

تعویذ درمان سردرد و گوش درد مجرب,دعای شفای گوش درد,دعا برای گوش درد کودک,دعا برای گوش درد نوزادان,دعا چشم دردی,دعای رفع چشم درد,دعای مخصوص چشم درد,دعا جهت چشم درد,دعا رفع چشم درد,دعای مجرب برای چشم درد,دعای درد چشم در مفاتیح,دعای رفع درد چشم,دعای شفای درد چشم,دعا جهت درد چشم,دعا رفع درد چشم,دعای مجرب برای درد چشم,دعا های عظیم درمان درد,تعویذ و دعای درمان درد,ذکر و دعای مجرب درمان انواع درد ها,ادعیه سریع التاثیر و تضمینی درمان درد های سخت,

تعویذ درمان سردرد و گوش درد مجرب

از حضرت باقر العلوم علیه السلام مرویست که جهت تسکین درد سر، سر را مسح کند و هفت مرتبه بگوید: اعوذ بالله الذی سکن له ما فی البر و البحر و ما فی السموات و الارض و هو السمیع العلیمو خواندن این دعا هفت مرتبه برای درد گوش نیز از حضرت صادق علیه السلام نقل شده است.
و نیز از آن حضرت وارد شده است که قدری پنیر بسیار کهنه را، نرم بکوب و با شیر مخلوط کن و بر روی آتش، گرم و نرم کن و چند قطره در گوشی که درد می کند بریز.

بیشتر بخوانید  دعا برای درمان بیماری های گوش و گوش درد مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.