خانه / دعا و ذکر مجرب / دستور پرخیر و عظیم نماز لیلة الرغائب با اثر مجرب بر زندگی

دستور پرخیر و عظیم نماز لیلة الرغائب با اثر مجرب بر زندگی

دستور پرخیر و عظیم نماز لیلة الرغائب با اثر مجرب بر زندگی

امروز و در این مطلب به شما عزیزان دعا و دستور پر خیر و برکتی را می آموزیم که به همراه نماز آن می تواند باعث رسیدن به حاجات و خواسته ها شود؛ از این رو اگر می خواهید زندگی تان دچار دگرگونی و رهایی از مشکلات و سختی های پیش و رو شود؛ حتما دستور پرخیر و عظیم نماز لیلة الرغائب با اثر مجرب بر زندگی را بیاموزید.

دستور پرخیر و عظیم نماز لیلة الرغائبدستور پرخیر و عظیم نماز لیلة الرغائب با اثر مجرب بر زندگی با اثر مجرب بر زندگی
دستور پرخیر و عظیم نماز لیلة الرغائب با اثر مجرب بر زندگی

دستور پرخیر و عظیم نماز لیلة الرغائب با اثر مجرب بر زندگی,دعای لیله الرغائب صوتی,متن دعای لیله الرغائب,بهترین دعای لیله الرغائب,دعای نماز لیله الرغائب,دعای کمیل لیله الرغائب,معنی دعای لیله الرغائب,دعاهای مخصوص لیله الرغائب,التماس دعا لیلة الرغائب,نماز لیله الرغائب چگونه خوانده می شود,نماز لیله الرغائب بدون روزه,نماز لیله الرغائب در مفاتیح,نماز لیله الرغائب به زبان ساده,نماز لیله الرغائب چند رکعت است,نماز لیله الرغائب صوتی,نماز لیله الرغائب رجب,نیت نماز لیله الرغائب,فضیلت نماز لیله الرغائب,ثواب نماز لیله الرغائب,آموزش نماز لیله الرغائب,چگونه نماز لیله الرغائب بخوانیم,

دستور پرخیر و عظیم نماز لیلة الرغائب با اثر مجرب بر زندگی

روز پنج شنبه اول آن ماه  – در صورت امكان و بلا مانع بودن –  روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشاء دوازده ركعت نماز لیلة الرغائب اقامه شود كه هر دو ركعت به یك سلام ختم می شود و در هر ركعت یك مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود و چون دوازده ركعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذكر” اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله” گفته شود.

بیشتر بخوانید  طلسم سوزاندنی برای عشق و محبت و علاقه زیاد مجرب

پس از آن در سجده هفتاد بار ذكر “سبوحٌ قدوسٌ رب الملائكة والروح” گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذكر “رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انك انت العلی الاعظم” گفته شود. دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذكر “سبوح قدوس رب الملائكة والروح” گفته شود. در اینجا می توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست نمود. ان شاء الله به استجابت می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.