خانه / دعا و ذکر مجرب / دعایی با ثواب عظیم و غیرقابل وصف برای بندگی

دعایی با ثواب عظیم و غیرقابل وصف برای بندگی

دعایی با ثواب عظیم و غیرقابل وصف برای بندگی

گاه خواندن دعا ها می تواند بندگی ما را بیش از پیش و بهتر اثبات کند و قطعا خواندن ادعیه ای که ارتباط ما با پروردگار را بهبود می بخشد این وضعیت را از گذشته زیبا تر می کند، پس همیشه سعی کنید دعا هایی را بخوانید، تفاوتی ندارد. کلام خدا همیشه بهترین راهگشا برای سختی ها و گرفتاری های زندگی می باشد.

دعایی با ثواب عظیم و غیرقابل وصف برای بندگی
دعایی با ثواب عظیم و غیرقابل وصف برای بندگی

دعایی با ثواب عظیم و غیرقابل وصف برای بندگی,دعای ستایش خدا,دعای ستایش پروردگار,دعا ستایش خدا,دعا ستایش,دعا ستایش در حل جدول,دعای حمد و ستایش خدا,دعای سپاسگزاری,دعای سپاسگزاری از خداوند,دعای سپاس خدا,دعا سپاسگزاری,دعا سپاس,دعای حمد و سپاس,دعای حمد و سپاس خداوند,دعای عهد بندگی,دعای مجرب و سریع الاثر به نام عهد,دعای پر خیر و برکت عهد,دعای و ذکر مجرب عهد,دعای عهد برای اثبات بندگی,

دعایی با ثواب عظیم و غیرقابل وصف برای بندگی

اللهم یا اله الالهه، یا واحد یا احد، یا آخر الاخرین، یا قاهر القاهرین، یا علی یا عظیم، أنت العلی الاعلی، علوت فوق کل علو.
هذا یا سیدی عهدی و أنت منجز وعدی، فصل یا مولای عهدی و انجز وعدی، آمنت بک و أسألک بحجابک العربی و بحجابک العجمی و بحجابک العبرانی و بحجابک السریانی و بحجابک الرومی و بحجابک الهندی، و أثبت معرفتک بالعنایه الاولی فانک أنت الله لاتری و أنت بالمنظر الأعلی.
و أتقرب الیک برسولک المنذر صلی الله علیه و آله،
و بعلی أمیر المؤمنین صلوات الله علیه الهادی،
و بالحسن السید و بالحسین الشهید سبطی نبیک،
و بفاطمه البتول،
و بعلی بن الحسین زین العابدین ذی الثفنات،
و محمد بن علی الباقر عن علمک،
و بجعفر بن محمد الصادق الذی صدق بمیثاقک و بمیعادک،
و بموسی بن جعفر الحصور القائم بعهدک،
و بعلی بن موسی الرضا الراضی بحکمک.
و بمحمد بن علی الحبر الفاضل المرتضی فی المومنین،
و بعلی بن محمد الامین الموتمن هادی المسترشدین،
و بالحسن بن علی الطاهر الزکی خزانه الوصیین،
و أتقرب الیک بالامام القائم العدل المنتظر المهدی امامنا و ابن امامنا صلوات الله علیهم أجمعین.
یا من جل فعظم و (هو)(7955) أهل ذلک فعفا و رحم، یا من قدر فلطف، أشکو الیک ضعفی و ما قصر عنه أملی من توحیدک و کنه معرفتک، و أتوجه الیک بالتسمیه البیضاء، و بالوحدانیه الکبری التی قصر عنها من أدبر و تولی، و آمنت بحجابک الأعظم و بکلماتک التامه العلیی التی خلقک منها دار البلاء و احللت من أحببت جنه المأوی.
و آمنت بالسابقین و الصدیقین أصحاب الیمین من المومنین، الذین(7966) خلطوا عملاً صالحاً و آخر سیئاً، ألا تولینی غیرهم و لا تفرق بینی و بینهم غداً، اذا قدمت الرضا بفصل القضاء.
آمنت بسرهم و علانیتهم و خواتیم أعمالهم، فانک تختم علیها اذا شئت.
یا من اتحفی بالاقرار بالوحدانیه و حبانی بمعرفه الربوبیه و خلصنی من الشک و العمی، رضیت بک رباً و بالاصفیاء حججاً و بالمحجوبین أنبیاء و بالرسول أدلاء و بالمتقین امراء و سامعاً لک مطیعاً.

بیشتر بخوانید  خواص سوره احزاب برای رواشدن حاجات و طلب حاجت با قرآن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.