خانه / دعای مهر و محبت / دعای آشتی با معشوق و جلب محبت مجرب

دعای آشتی با معشوق و جلب محبت مجرب

امروز و در این پست قصد داریم رهگشای تجربه شده و اسلامی از منابع قرآنی و دینی بخوانیم که در درجه اول با عنوان دعای آشتی با معشوق و جلب محبت مجرب شناخته می شود و هینطور سبب جلب شخص مورد نظر می گردد.

دعای آشتی با معشوق و جلب محبت مجرب
دعای آشتی با معشوق و جلب محبت مجرب

دعای مهر و محبت همسر,دعای مهر و محبت بین دو نفر از راه دور,دعاي مهر و محبت بين دو نفر,دعا مهر و محبت بین دو نفر,دعای افزایش مهر و محبت بین دو نفر,دعای ایجاد مهر و محبت بین دو نفر,دعای مهر و محبت شدید بین دو نفر

دعای آشتی با معشوق و جلب محبت مجرب

دعای شریف ذیل را پس از نماز صبح قرائت کند و این بر این عمل مداومت ورزد. در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است.

( اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ ).

 

برای استجابت دعا و دوستی خلایق و بستن بدگویی و زبان دشمنان در مدت چهل روز هر روز 1333 مرتبه و اگر نتواند 666 مرتبه و اگر نتواند 66 مرتبه بخواند :

يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ

ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ

ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

 

هر کس هفت مرتبه آيه 7 از سوره ممتحنه را به کف دست خود بخواند و بدمد،سپس به صورت خود بکشد،هرکه او را ببیند دوستش بدارد.

«عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ» اگر میخواهی دوستت بدارند؛ اگر میخواهی همه تو را دوست بدارند همیشه با وضو باش این آیه را هم با گلاب و زعفران نوشته و همراه خود نگه دارید  یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاًْ لِلّه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *