خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای اسلامی برای دفع چشم زخم با اثر تضمینی و قوی

دعای اسلامی برای دفع چشم زخم با اثر تضمینی و قوی

دعای اسلامی برای دفع چشم زخم با اثر تضمینی و قوی

در زندگی هر کسی ممکن است با چشم زخم روبرو شود و اگر می خواهید در چنین وضعیتی نباشید و یا این که هم اکنون احساس می کنید دچارش شده اید و رها شوید حتما در ادامه این پست دعای اسلامی برای دفع چشم زخم با اثر تضمینی و قوی را بخوانید که به لطف خدای بخشنده زود تر حاجت می گیرید.

دعای اسلامی برای دفع چشم زخم با اثر تضمینی و قوی
دعای اسلامی برای دفع چشم زخم با اثر تضمینی و قوی

دعای اسلامی برای دفع چشم زخم با اثر تضمینی و قوی,دعای چشم زخم مجرب,دعای مجرب برای چشم زخم,دعای مجرب دفع چشم زخم,دعای مجرب برای رفع چشم زخم,دعای مجرب برای دفع چشم زخم,دعای خیلی مجرب برای چشم زخم,مجرب ترین دعای چشم زخم,دعای بسیار مجرب چشم زخم,دعای مجرب جهت چشم زخم,دعای مجرب برای ابطال چشم زخم,دعا مجرب برای چشم زخم,دعای مجرب چشم زخم,

دعای اسلامی برای دفع چشم زخم با اثر تضمینی و قوی

راوی می‌گوید:از آن حضرت پرسیدم:چشم زخم واقعیت دارد؟ ایشان فرمودند:آری، هرگاه تو را چشم زنند، کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره حمد و قل هو الله احد و معوذتین را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش. خداوند تو را از گزند آن حفظ می‌کند. (مکارم الاخلاق، ص. ۴۷۴)

حاج شیخ عباس قمی در مفاتیح ذکر کرده که برای در امان ماندن از چشم زخم این دعا خوانده شود:

اَللّهُمَّ رَبَّ مَطَرٍ حابِسٍ وَ حَجَرٍ یابِسٍ وَ لَیْلٍ دامِسٍ وَ رَطْبٍ وَ یابِسٍ رُدَّ عَیْنَ الْعایِنِ عَلَیْهِ فی کَبِدِهِ وَ نَحْرِهِ وَ مالِهِ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَری مِنْ فُطُورٍ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبْ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ. (شیخ عباس قمی، مفاتیح الجنان، فهرست کتاب باقیات صالحات (حاشیه مفاتیح الجنان)، باب سیم، حرز‌های چشم زخم)

بیشتر بخوانید  دعایی برای افزایش رزق و روزی و رونق خیر و برکت

اولین راه مقابله را اسلام پیشگیری معرفی می‌کند به همین جهت به ما فرمود: ه اند امکانات خود را خیلی به نمایش نگذارید. (واستر ذهبک و ذهابک و مذهبک)، پنهان کنید درآمد، مخارج و دینتان را (التحفه السنیه (مخطوط)، السید عبد الله الجزائری:۳۳۰- ۳۳۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.