خانه / دعا / دعای امام حسن علیه السلام در شب قدر

دعای امام حسن علیه السلام در شب قدر

دعای امام حسن علیه السلام در شب قدر

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود در شب قدر به حاجات و خواسته های بزرگ در زندگی برسید و ان شاء الله که در سال پیش و رو عاقبت بخیر شوید.

دعای امام حسن علیه السلام در شب قدر
دعای امام حسن علیه السلام در شب قدر

دعای امام حسن علیه السلام در شب قدر,دعای شب قدر,دعای شب قدر چیست,دعای شب قدر صوتی,دعای شب قدر نوزدهم رمضان,دعاي شب قدر,

دعای امام حسن علیه السلام در شب قدر

یا باطنا فی ظهوره و یا ظاهر فی بطونه یا باطنا لیس یخفی یاظاهرا لیس یری، یا موصوفا لایبلغ بکینونته موصوف، و لاحد محدود
یا غائبا غیر مفقود، و یا شاهدا غیر مشهود، یطلب فیصاب لم یخل منه السماوات لم یخل منه السماوات و الارض و ما بینهما طرفة عین لایدرک بکیف و لایأین باین ولابحیث.
انت نور النور و رب الارباب، احطت بجمیع الامور، سبحان من لیس کمثله شی ء، و هو السمیع البصیر سبحان من هو هکذا و لاهکذا غیره

ای که از شدت ظهور پنهان و در ناپیدائی آشکاری، ای ناپیدائی که هیچ چیز بر تو مخفی نیست، ای آشکاری که دیده نمی شود، ای توصیف شده ای که هیچ توصیف شده ای به ذات تو پی نبرده، و تو را تحدید به مقداری ننماید.
ای غائبی که هرگز گم نشده ای، وای شاهدی که مشاهده نمی شوی، اگر جستجو شوی پیدا نشده، و آسمانها و زمین و آنچه در آنهاست لحظه ای از تو خالی نمی باشد، با کیفیتی درک نشده و با مکان تعیین نمی گردی.
نورانیت نور از توست، و پروردگار هر پرورش دهنده ای، و به تمام کارها احاطه داری، پاک و منزه است آنکه چیزی همانند او نیست و او شنوا و بیناست پاک و منزه است آنکه چنین است و همانندی ندارد.

بیشتر بخوانید  دعا و دستور دفع اثر منفی و نحسی از زندگی مجرب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.