خانه / دعای وابستگی شدید شوهر به زن / دعای ایجاد وابستگی – دعای مجرب و قوی عشق میان زن و شوهر

دعای ایجاد وابستگی – دعای مجرب و قوی عشق میان زن و شوهر

دعای ایجاد وابستگی – دعای مجرب و قوی عشق میان زن و شوهر

عشق به معنای واقعی یکی از پاک ترین اتفاقاتی است که در بین انسان ها رخ می دهد و انواع مخلتفی دارد. ضمن این که شما در زندگی خود ممکن است بنا به رشد سنی به زمانی برسید که عاشق شده و بخواهید تشکیل خانواده دهید.

قطعا عشق مهم ترین بخش از زندگی شما می تواند باشد و تفاهمی را میان شما ایجاد کند. در ادامه شما را با دعایی آشنا می کنیم که وابستگی بین زن و مرد را بهتر و پایدار تر می کند.

دعای تضمینی و قوی وابستگی

پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آيه را قرائت نمايید و سپس از خداوند بزرگ و مهربان درخواست مهر و محبت بيشتر و بهبود روابط ميان خود و همسرش را نمايید. انشالله که به حاجت خود می رسید.

آيات شريفه ذيل را قرائت نمايد:

(يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سورة البقرة آيه (۱۶۵)
(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سورة ال عمران آيه (۳۱)
(إِنِّي وَجَّهْتُ وَجْهِيَ لِلَّذِي فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِيفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِين)َ سورة الانعام آيه (۷۹)
وَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعاً مَا أَلَّفْتَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَيْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ سورة الأنفال آيه (۶۳)﴾
وَقَالَ الْمَلِكُ ائْتُونِي بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِي ۖ فَلَمَّا كَلَّمَهُ قَالَ إِنَّكَ الْيَوْمَ لَدَيْنَا مَكِينٌ أَمِينٌ) سورة يوسف آيه (۵۴)
بیشتر بخوانید  دعای عشق و محبت و زیاد شدن علاقه دو شخص به هم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.