خانه / دعا / دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان

دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان

دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان

در این مطلب از هاروس، مرجع دعا ها و ذکر های اسلامی و گره گشا های تجربه شده و پرخیر، دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان را شرح می دهیم که باعث می شود از مشکلات ازدواج رها شده و همین طور بخت فرد مورد نظر شما باز شود.

دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان
دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان

دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی مجرب,دعای بخت گشایی مجرب,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی سریع ومجرب,دعای بخت گشایی سریع دختر پرخیر,دعا بخت گشایی سریع دختر,دعا جهت بخت گشایی سریع دختر,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی سریع برای دختر,دعای سریع الاجابه بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی قوی برای پسر,دعای بخت گشایی قوی پسر,دعای بخت گشایی قوی سریع الاثر,دعای بخت گشایی قوی برای زن مطلقه,دعای بخت گشایی قوی دختر,دعای بخت گشایی قوی برای دختر,دعای بخت گشای قوی,دعا بخت گشایی قوی,دعاهای بخت گشای قوی,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی سریع الاجابه,دعای بخت گشایی سریع و قوی پسران,دعای بخت گشایی سریع و فوری,دعاي بخت گشايي پسران,دعا بخت گشایی پسران,دعا بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی برای پسران,

دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان

برای میسر شدن و تسهیل امر ازدواج ، سوره مبارکه الفجر را یکبار بر مقداری آب پاک بخواند و سپس مقداری مناسب حنا در آن آب بریزد و حنا را بر موهایش بگذارد (ترجیحا روز جمعه صبح این کار را انجام دهد). سپس در روز جمعه بعد از نماز عصر اعمال ذیل را انجام دهد :

بیشتر بخوانید  دعای گشایش بخت حتمی برای دختر و پسر مجرد و سن بالا

○اول اینکه : سوره مبارکه الرحمن را هفت بار قرائت کند و سپس این دعا را بخواند:

اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتک.

دوم اینکه: در یک ورقه بدون خط این حرز را بنویسد و بر گردن آویزد (در کیف دعا بر گردن بیاویزد) :
10 مرتبه بسم الله بنویسد. سپس 10 مرتبه حرف واو را بنویسد ( و ) . بعد از آن سه مرتبه حرف میم را بنویسد ( م ) . و بعد از آن سه مرتبه حرف لام را بنویسد ( ل ) . و سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم.
و در پایان حرز بنویسد:

اللهم ابعث بعلاً صالحاً یأتی لفلانه بنت فلانه بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطیبین الطاهرین

بجای فلانه بنت فلانه نام خودش و مادرش را بنویسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.