خانه / مهر و محبت / دعای جذب همسر – دعای مجرب و تضمینی تسخیر شوهر

دعای جذب همسر – دعای مجرب و تضمینی تسخیر شوهر

هر زن و مردی ممکن است در طول زندگی خود نیازمند دعای جذب همسر باشند و حتما به اختلافاتی برخورد کرده اند. بخصوص در مورد خانم ها که باید همسر ها را به زندگی جذب کنند.

دعای جذب همسر – دعای مجرب و تضمینی تسخیر شوهر

مشکلات زناشویی در هر خانواده ای دیده می شود و بنا به رفتار های زوجین بر هم دیگر انواع حالت های مختلفی دارد. ضمن این که ممکن است برخی از این رفتار ها ناشی از سختی های زندگی باشد که انسان ها دچار آن می شوند و عموما زندگیشان دچار بر همر ریختگی می شود.

به رسم همیشگی قصد داریم در این مطلب شما را با دعایی آشنا کنیم که بار ها تاثیرات آن بر خانواده ها دیده شده است و می توان از آن در هر زندگی استفاده کرد.

حتما پیش آمده است احساس کنید شوهرتان به زندگی میلی ندارد.

دعای جذب همسر - دعای مجرب و تضمینی تسخیر شوهر
دعای جذب همسر – دعای مجرب و تضمینی تسخیر شوهر

دعای سریع الاجابه جذب همسر به زندگی و خانواده

روش انجام آن بر اساس آیه های قرآن به این صورت است:

در روز اول ماه قمری یک صلوات و یک بار آیه الکرسی را می خوانید.
در روز دوم دو صلوات و دو بار آیه الکرسی را می خوانید.
در روز سوم سه صلوات و سه بار آیه الکرسی را می خوانید.
این روند را ادامه می دهید و هر روز یک عدد به تعداد صلوات ها و آیه الکرسی ها اضافه می کنید تا به روز آخر ماه می رسید. اگر ماه قمری 29 روز بود در روز آخر 29 صلوات و 29 بار آیه الکرسی را می خوانید و اگر ماه قمری 30 روزه بود 30 صلوات و 30 بار آیه الکرسی را می خوانید.
در این ختم، آیه الکرسی را تا قسمت «وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ» می خوانید:

بیشتر بخوانید  گردنامه چیست؟ احضار محبت قوی و فوری از راه دور سریع الاجابه

«اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.