خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای رفع مشکلات و هنگام روبرویی با سختی ها و گرفتاری ها

دعای رفع مشکلات و هنگام روبرویی با سختی ها و گرفتاری ها

دعای رفع مشکلات و هنگام روبرویی با سختی ها و گرفتاری ها

امروز قصد داریم دعای سریع الاثر و گره گشایی را بیاموزیم که بار ها تجربه شده است و سبب می شود از سختی های زندگی رها شوید و کم تر با مشکلات و بلا ها روبرو شوید، از این رو اگر فکر می کنید ممکن است روزگار سخت تر از چیزی باشد که انتظارش را دارید حتما دعای رفع مشکلات و هنگام روبرویی با سختی ها و گرفتاری ها را بخوانید، بیاموزید، تکرار کنید و به عزیزان خود نیز پیشنهاد کنید.

دعای رفع مشکلات و هنگام روبرویی با سختی ها و گرفتاری ها
دعای رفع مشکلات و هنگام روبرویی با سختی ها و گرفتاری ها

دعای رفع مشکلات و هنگام روبرویی با سختی ها و گرفتاری ها,دعای رفع گرفتاری و بلا,دعای رفع گرفتاری فوری,دعای رفع گرفتاری صوتی,دعای رفع گرفتاری سخت,دعای رفع گرفتاری و سختی,دعای رفع گرفتاری امیرالمومنین,دعای رفع گرفتاری و مشکل,دعای رفع گرفتاری و بیماری,دعای رفع گرفتاری و قرض,دعای رفع گرفتاری در مفاتیح,دعای رفع گرفتاری امام جواد,دعای رفع گرفتاری,دعای رفع گرفتاری در دادگاه,دعای رفع گرفتاری یا عماد,دعای رفع گرفتاری های بزرگ,دعای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری آیت الله بهجت,دعای رفع گرفتاری و تهمت,دعای رفع گرفتاری و گشایش کار,دعای رفع گرفتاری سریع الاجابه,

دعای رفع مشکلات و هنگام روبرویی با سختی ها و گرفتاری ها

رسول اکرم (ص) فرموده است:هر کس که اندوه یا غم یا سختی یا بلاء به او رسیده، دعای زیر را بخواند:

«الله ربی، لا اشرک به شیئا، توکلت علی الحی الذی لا یموت»
«خدا پروردگار من است. چیزی را شریک او قرار نمی دهم. توکل می کنم بر زنده ای که نمی میرد.»

دعا برای رسیدن به هر مقصود از حضرت علی (ع) منقول است که فرمود: هر کس که صد آیه از هر جای قرآن بخواند، بعد هفت مرتبه «یا الله» بگوید، اگر بر صخره هم دعا کند، خداوند متعال آن را می شکافد.

بیشتر بخوانید  دعا برای حل مشکلات و رهایی از گرفتاری های سخت

دعا برای ناامید شدن از عرض حاجت به دیگران (چه به صورت کتبی و چه شفاهی)
امام صادق (ع) با یارانش دستور داد، درخواست خود را به صورت نامه به من بنویسید. آنها درخواست خود را نوشتند و به آن حضرت عرضه داشتند، ولی در پایان درخواست کلمه «ان شاءالله» نبود، حضرت فرمود:
چگونه امیدوارید که در خواستتان عملی شود، در حالی که در این نوشته کلمه «ان شاء الله» نیست. بنگرید هر جا کلمه «ان شاءالله» می خواهد در آن بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.