خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای صبح و شام برای دفع گرفتاری و پلیدی های زندگی

دعای صبح و شام برای دفع گرفتاری و پلیدی های زندگی

دعای صبح و شام برای دفع گرفتاری و پلیدی های زندگی

سخت ترین بخش زندگی انسان نا امیدی است و اگر او را فرا گیرد قطعا مشکلات بیش از چیزی که هستند خود را نشان می دهند و اگر فرد بخواهد حالا شروع به رهایی از این وضعیت کند قطعا مشکلات زیادی هستند که او راه تهدید می کنند، در ادامه ی این مطلب به شما خوبان و همراهان دعای صبح و شام برای دفع گرفتاری و پلیدی های زندگی را می آموزیم.

همان طور که گفته شده این دعا را باید در دو وعده مشخص یعنی زمان صبح و شام بخوانید تا مورد رحمت الهی قرار بگیرید.

دعای صبح و شام برای دفع گرفتاری و پلیدی های زندگی
دعای صبح و شام برای دفع گرفتاری و پلیدی های زندگی

دعای صبح و شام برای دفع گرفتاری و پلیدی های زندگی,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی ها,دعای مخصوص رفع سختی,دعا جهت رفع سختی ها,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای برای رفع سختی,دعای رفع گرفتاری,دعای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری و مشکلات,دعای رفع گرفتاری و تهمت,دعای رفع گرفتاری بزرگ,دعای رفع گرفتاری از حضرت علی,دعای رفع گرفتاری و بلا,دعای رفع گرفتاری و گشایش کار,دعای رفع گرفتاری فوری,دعای رفع گرفتاری صوتی,دعای رفع گرفتاری اهل سنت,دعای رفع گرفتاری در کار,دعای رفع گرفتاری امام زمان,دعای رفع گرفتاری زن و شوهر,دعای رفع گرفتاری امام سجاد,

دعای صبح و شام برای دفع گرفتاری و پلیدی های زندگی

بسم الله الرحمان الرحیم، بسم الله و بالله سددت افواه الجن و الانس و الشیاطین و السحره و الابالسه من الجن و الانس و السلاطین و من یلوذ بهم، بالله العزیز الاعز و بالله الکبیر الأکبر، بسم الله الظاهر الباطن المکنون المخزون، الذی أقام به السماوات و الأرض ثم استوی علی العرش.
بسم الله الرحمان الرحیم، و وقع القول علیهم بما ظلموا فهم لا ینطقون، ما لکم لا تنطقون؟! قال: اخسؤوا فیها و لا تکلمون، و عنت الوجوه للحی القیوم و قد خاب من حمل ظلماً، و خشعت الأصوات للرحمان فلا تسمع الا همساً، و جعلنا علی قلوبهم أکنه أن یفقهوه و فی آذانهم وقراً، و اذ ذکرت ربک القرآن وحده ولوا علی أدبار هم نفوراً، و اذا قرات القرآن جعلنا بینک و بین الذین لایومنون بالاخره حجاباً مستوراً.
و جعلنا من بین ایدیهم سداً و من خلفهم سداً فاغشیناهم فهم لایبصرون، الیوم نختم علی أفواههم و تکلمنا أیدیهم فهم لاینطقون. لو انفقت ما فی الأرض جمیعاً ما الفت بین قلوبهم و لکن الله ألف بینهم انه عزیز حکیم، و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین.

بیشتر بخوانید  دعایی برای حسن خلق زن و شوهر و ایجاد محبت و دوستی بین طرفین مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.