خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای ضد طلسم – دعای سریع الاجابه باطل کردن طلسم و سحر

دعای ضد طلسم – دعای سریع الاجابه باطل کردن طلسم و سحر

طلسم نوشتن یکی از پدیده هایی است که توسط برخی افراد برای حل مشکل از راه های نادرست استفاده می شود و عموما برای مقابله با آن از دعای باطل کردن طلسم استفاده می شود.

دعای ضد طلسم – دعای سریع الاجابه باطل کردن طلسم و سحر

در این مطلب هم ما قصد داریم شما را با دعایی آشنا کنیم که به وسیله ی آن می توانید طلسم ها و سحر هایی که درباره ی زندگی شما نوشته شده است و یا شاید حتی از آن خبر ندارید را باطل کرده و پیش از هر چیزی زندگیتان را سر و سامانی دهید.

ممکن است برخی برای زندگی شما توطئه کرده باشند و یا چشم دیدن موفقیت افراد را نداشته باشند. البته وب سایت هاروس هیچ وقت به استفاده از طلسم و سحر تاکید نداشته است و همواره سعی می کنیم دعا هایی را کاملا قانونی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دعای ضد طلسم - دعای سریع الاجابه باطل کردن طلسم و سحر
دعای ضد طلسم – دعای سریع الاجابه باطل کردن طلسم و سحر

دعای تضمینی باطل کردن طلسم

این دعا را نوشته و همواره همراه خود داشته باشید:

فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِینَ قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَی وَهَارُونَ بطلت السِّحر و کانوا یعملون قَالُواْ أَإِنَّکَ لَأَنتَ یُوسُفُ قَالَ أَنَاْ یُوسُفُ وَهَذَا أَخِی قَدْ مَنَّ اللّهُ عَلَیْنَا إِنَّهُ مَن یَتَّقِ وَیِصْبِرْ فَإِنَّ اللّهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ و تسبحه بحمده و کفی بِذُنُوبِ عَباده خَبیرا بصیرا لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم عن تفسیر صفتک و حسرة العقول عن کنه معرفتک فکیف یوصف کنه صفتک بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ .

بیشتر بخوانید  دعای اسلامی برای دفع چشم زخم با اثر تضمینی و قوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.