خانه / دعا / دعای طلب همسر و گشایش بخت جوانان

دعای طلب همسر و گشایش بخت جوانان

دعای طلب همسر و گشایش بخت جوانان

در یکی دیگر از پست ها، عناوین و مطالب سایت هاروس به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح می دهیم که باعث می شود مشکلات ازدواج یکی پس از دیگری حل شده و اگر می خواهید بخت یکی از نزدیکان شما باز شود نیز دعای طلب همسر و گشایش بخت جوانان نتیجه بخش است.

دعای طلب همسر و گشایش بخت جوانان
دعای طلب همسر و گشایش بخت جوانان

دعای طلب همسر و گشایش بخت جوانان,دعا برای ازدواج,دعا برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع با معشوق,دعا برای ازدواج با معشوق,دعا برای ازدواج موفق,دعا برای ازدواج پسران,دعا برای ازدواج که ردخور ندارد,دعا برای ازدواج سریع پسران,دعا برای ازدواج قوی و مجرب,دعا برای ازدواج پسر,دعا برای ازدواج سریع دختر پرخیر,دعا برای ازدواج سریع دخترم,دعا برای ازدواج سریع دختر اهل سنت,دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد,دعا برای ازدواج سریع دختر با فرد مورد نظر,

دعای طلب همسر و گشایش بخت جوانان

امام صادق(ع) به ابوبصیر می فرمایند: هرگاه خواستی ازدواج کنی ابتدا دو رکعت نماز بجا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد:

«اللهم انی ارید ان تزوج، اللهم فاقدر لی من النساء اعفهن فرجا، و احفظهن لی فی نفسها و فی مالی، و اوسعهن رزقا و اعظمهن برکه، و اقدر لی منها ولدا طیبا تجعله خلفا صالحا فی حیوتی و بعد موتی»؛ خداوندا! من می خواهم ازدواج کنم، خداوندا! برای من پاکدامن ترین زنان را مقرر فرما و کسی که خویشتن دار از همه نسبت به خود و نگهداری کننده ترین فرد در مالم باشد، که به واسطه آن نفسم (حالم) و مالم محفوظ بماند، کسی که فراخ ترین روزی و بیشترین برکت را در زندگی داشته باشد، و از وی برای من فرزندی طیب در نظر بگیر که جانشینی شایسته در حیات و ممات من باشد. خواندن نماز امام زمان(ع) ودرخواست از آن حضرت هم مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *