خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم برای رهایی از گناهان و غم و اندوه

دعای عظیم برای رهایی از گناهان و غم و اندوه

دعای عظیم برای رهایی از گناهان و غم و اندوه

دعای سریع الاثر و تجربه شده ای را در این مطلب می خوانیم که تحت عنوان صلوات مجرب رفع گناهان شناخته می شود و سبب می شود از مشکلات و گرفتاری ها رها شده و به سمت موفقیت ها حرکت کنیم، گاه گناهان بدترین دشمن انسان ها می شوند و برای رهایی از آن ها باید دعای عظیم برای رهایی از گناهان و غم و اندوه را بخوانید که رهگشا می باشد و مسیر موفقیت شما را روز به روز پیش می برد.

دعای عظیم برای رهایی از گناهان و غم و اندوه
دعای عظیم برای رهایی از گناهان و غم و اندوه

دعای عظیم برای رهایی از گناهان و غم و اندوه,دعا برای رفع اندوه و سختی و غم و دلتنگی و ترس,دعای رفع حزن و اندوه,دعای برای رفع غم اندوه,دعای مجرب برای رفع اندوه,دعای آمرزش گناهان,دعای آمرزش اموات,دعای آمرزش والدین,دعای آمرزش مرده,دعای آمرزش گناهان کبیره,دعای آمرزش گناهان مردگان,دعای آمرزش گناهان صوتی,دعای آمرزش برای مرده,دعای آمرزش تمام گناهان,دعای آمرزش چهل گناه کبیره,دعای آمرزش میت,دعای آمرزش مادر,دعای آمرزش گناهان بزرگ,دعای آمرزش و توبه,دعای آمرزش گناهان صحیفه سجادیه,

دعای عظیم برای رهایی از گناهان و غم و اندوه

اللهم یا اَجوَدَ مَن اَعطی وَ یا خَیرَ مَن سُئِلَ وَ اَرحَمَ مَنِ استُرحِمَ. اللهمَّ صل علی محمدٍ و آل محمدٍ فی الاَوَلِینَ وَ صَل علی محمدٍ و آل محمدٍ فی الآخِرِینَ وَ صل علی محمدٍ و آل محمدٍ فی المَلَاءِ الاَعلی ( الی یَومِ الِّدینَ ) وَ صل علی محمدٍ و آل محمدٍ فی المِرسَلینَ. اللهم اَعطِ محمدًا و آل محمد الوَسیلهَ وَ الشَّرَفَ وَ الفَضِیلَهَ وَ الدَّرَجَهَ الکَبِیرهَ. اللهم اِنِّی آمَنتُ بِمُحمدٍ صلی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ وَ لَم اَرَهُ فَلا تَحرِمنی یَومَ القِیامَهَ رُؤیَتَهُ وَ ارزُقنِی صُحبَتَهُ وَ تَوَفَّنِی علی مِلَّتِهِ وَ اسقِنی مِن حَوضِهِ مَشرَبًا رَوِیًا سائِغًا هَنِیئًا لااَظمَاُ بَعدَهُ اَبَدًا اِنَّکَ علی کُلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ. اللهمَّ کَما آمَنتُ بِمُحمدٍ صلی الله علیه و آله وَ لَک اَرَهُ فَعَرِّفنِی فِی الجِنانِ وَجهَهُ.  اللهمّ بَلِّغ رُوحَ محمدٍ عِنِّی تَحِیهً کَثِیرَهً وَ سَلامًا وَ صَلَواتِی.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب آمرزش پدر و مادر و اموات و بخشش گناهان سریع الاثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.