خانه / دعا / دعای عظیم رفع سختی مشکلات و گرفتاری های عظیم

دعای عظیم رفع سختی مشکلات و گرفتاری های عظیم

دعای عظیم رفع سختی مشکلات و گرفتاری های عظیم

در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی شرح می دهیم که سبب می شود از سختی ها، مشکلات، گرفتاری های پیچیده و بلا ها عبور کنید، متن کامل دعای عظیم رفع سختی مشکلات و گرفتاری های عظیم را از هاروس بیاموزید.

دعای عظیم رفع سختی مشکلات و گرفتاری های عظیم
دعای عظیم رفع سختی مشکلات و گرفتاری های عظیم

دعای عظیم رفع سختی مشکلات و گرفتاری های عظیم,دعای رهایی از بلا,دعای رهایی از بلاتکلیفی,دعای رهایی از بلایای طبیعی,دعا برای رهایی از بلا,دعا برای رهایی از بلاتکلیفی,دعای رهایی از سختی,دعای رهایی از سختیها,دعا برای رهایی از سختی,دعا برای رهایی از سختیها

دعای عظیم رفع سختی مشکلات و گرفتاری های عظیم

فردی که دچار مشکلات شده و همه چیز خود را در مسیر کاسبی از دست داده بود، از آیت الله بهجت استمداد می طلبد؛ و از او می خواهد تا برای او دعا کند. ایشان نیز به او می فرمایند:ذکر شریف استغفار را زیاد تکرار نمایید و خسته نشوید، خداوند به شما توفیق خواهد داد.

آیت الله بهجت می فرمودند: برای حفظ انسان، صبح و شام سه بار گفته شود «اَللّهُمَ اَجعَلنِی فِی دِرعِکَ الحَصِینَهِ اَلَّتی تَجعَلُ فیها مَن تُرید» این در روایت آمده و من سابقاً به یکی از افراد که در اصفهان هستند، این را سفارش می‌کردم و او ملتزم به این ذکر شد.

یکی از مراجع حوزه علمیه قم مشکلی داشت. خدمت آقا سید عبدالکریم کشمیری رسید و ایشان این ذکر را به او سفارش کردند:

«یَا اَبَا الغَوثِ اَغِثنی، یَا وَلیَّ الله اَدرِکنی بِلُطفِکَ الخَفِی، لا اِلهَ اِلّا اَنتَ، سُبحانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظّالِمِین» و بعد از مدتی مشکل او حل شد.

 

مرحوم عارف کامل، سید علی آقا شوشتری فرمودند: حضرت صدیقه طاهره (س) این ختم را تعلیم فرمودند و بسیار مجرب است.

چون به شدت و بلیه ای مبتلا شدی با حضور قلب، ۱۰۰۱ مرتبه آیه کریمه «رَبَّهُ أَنِّی مَسَّنِیَ الضُّرُّ وَ أَنتَ أَرحَمُ الرّاحِمِینَ» را با خضوع و خشوع و تضرع بخوانی، نجات خواهی یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *