خانه / دعا / دعای قرآنی برای یافتن گم شده و پیدا کردن اشیاء

دعای قرآنی برای یافتن گم شده و پیدا کردن اشیاء

دعای قرآنی برای یافتن گم شده و پیدا کردن اشیاء

در این پست یک بار دیگر دعای تجربه شده و قوی می آموزیم که سبب می شود اشیاء گم شده شما پیدا شده و در واقع اگر مشکلات زیادی در زندگی دارید و حس می کنید که کلید آن ها را نمی یابید، دعا ها می توانند بهترین رهگشا باشند.

دعای قرآنی برای یافتن گم شده و پیدا کردن اشیاء
دعای قرآنی برای یافتن گم شده و پیدا کردن اشیاء

دعای قرآنی برای یافتن گم شده و پیدا کردن اشیاء,دعای گم شده,دعاي گم شده,دعا گم شده,دعای اشیای گم شده,دعای چیز گم شده,دعای اشیا گم شده,دعای پیدا شدن گم شده,دعای وسیله گم شده,دعای چیزی گم شده,دعای مال گم شده,دعای وسایل گم شده,دعای برای وسیله گم شده,دعا برای یافتن چیز گم شده,دعا برای پیدا شدن چیز گم شده,دعای برای چیزی که گم شده,دعا برای مال گم شده,دعا جهت مال گم شده,دعای پیدا شدن مال گم شده,دعا برای پیدا شدن مال گم شده,دعا مال گمشده,دعا برای یافتن مال گم شده

دعای قرآنی برای یافتن گم شده و پیدا کردن اشیاء

راوی به امام صادق(علیه السلام) عرض کرد:دعایی به من بیاموز که وقتی چیزی را نگه می دارم، ترس از مفقود شدن آن نداشته باشم. فرمود که بگو:

یَا اللهُ یَا حَافِظَ الْغُلاَمَیْنِ بِصَلاَحِ أَبِیهِمَا احْفَظْنِی وَ احْفَظْ عَلَیَّ دِینِی وَ أَمَانَتِی وَ مَالِی، فَإِنَّهُ لاَ حَافِظَ حِفْظِ ضَیْعَة أَحْفَظُ عَلَی مَالِی مِنْکَ إِنَّکَ حَافِظٌ حَفِیظٌ ، أَخَذْتُ بِسَمْعِ اللهِ وَ بَصَرِهِ وَ قَدَرِهِ عَلَی کُلِّ مَنْ أَرَادَنِی وَ أَرَادَ مَالِی وَ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیم.

یا الله، ای که فرزندان را به خاطر والدین حفظ می کنی، مرا حفظ کن. دین و امانت و مالم را حفظ کن. کسی بهتر از تو نمی تواند مالم را از گم شدن حفظ کند، ای که حافظ و حفیظ (نگه دار و مراقب) هستی! گوش و چشم و قدرت خدا نگه دار من و مالم در برابر کسانی باشد که متعرّض من و مالم می شوند. لا حول و لا قوّة إلاّ بالله العلیّ العظیم.

بیشتر بخوانید  دعای تضمینی پیدا شدن گم شده که مجرب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.