خانه / دعا / دعای مجرب و عظیم رفع استرس پرخیر و برکت

دعای مجرب و عظیم رفع استرس پرخیر و برکت

دعای مجرب و عظیم رفع استرس پرخیر و برکت

دعای سریع التاثیر و گره گشایی را در این مطلب به شما عزیزان می آموزیم که تجربه شده است و اگر می خواهید وضعیت زندگی تان دگرگون شود و استرس مانع موفقیت های شما نشود، حتما دعای مجرب و عظیم رفع استرس پرخیر و برکت را بخوانید که گره گشا است.

دعای سریع الاثر برای دفع اندوه و استرس گره گشا

دعا به معنی خواندن و حاجت خواستن و استمداد است و گاهی مطلق “خواندن” از آن منظور است. خداوند در آیه “ وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ(بقره/ 186)”(1) وعده اجابت به بندگان خویش داده و با عطوفت خاصی خود را نزدیک به آنان ذکر کرده که دعای ایشان را به استجابت برساند.

دعا یاد خدا را در دل انسان زنده نگاه می‌دارد: ” وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنسَهُمْ أَنفُسَهُمْ أُوْلَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ (حشر/19)”(2)

چنین فردی هراسی از آینده و اضطرابی از پیش آمدها ندارد، زیرا می‌داند گرفتاری‌های عالم با قدرت چنان قادر متعالی برطرف خواهد شد و آنچه از او بخواهد، به یقین اجابت خواهد شد.
در پایان این نوشتار به آیه‌ای از قرآن تمسک می‌جوییم که به نقش آرامش بخشی ایمان دلالت دارد:

الَّذِینَ آمَنُواْ وَلَمْ یَلْبِسُواْ إِیمَانَهُم بِظُلْمٍ أُوْلَـئِكَ لَهُمُ الأَمْنُ وَهُم مُّهْتَدُونَ (انعام/82)
آنها که ایمان آورده‌اند و ایمان خود را با شرک و ستم آلوده نکرده‌اند، ایمنی (آرامش) تنها برای آنهاست و آنها هدایت یافتگانند.

بیشتر بخوانید  دعای پر خیر رفع پریشانی و رهایی از ناراحتی ها مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.