خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای گشایش در کار های روزمره و رفع سختی های زندگی

دعای گشایش در کار های روزمره و رفع سختی های زندگی

دعای گشایش در کار های روزمره و رفع سختی های زندگی

امروز و در ادامه ی سری دعا هایی که موجب رهایی از مشکلات و در واقع گره گشایی می شوند؛ به شما خوبان دعای گشایش در کار های روزمره و رفع سختی های زندگی را شرح می دهیم که بار ها تجربه شده است و در واقع روند رهایی از مشکلات پیش و روی زندگی را نیز آسان تر می کند. متن کامل این دعا به همراه توضیحات را می توانید در سایت هاروس بخوانید.

دعای گشایش در کار های روزمره و رفع سختی های زندگی
دعای گشایش در کار های روزمره و رفع سختی های زندگی

دعای گشایش در کار های روزمره و رفع سختی های زندگی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی,دعا رفع سختی ها,دعای برای رفع سختی,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعای کارگشایی,دعای کارگشایی مجرب,دعای کارگشا و رزق و روزی,دعای کارگشای,دعای کارگشایی در مفاتیح,دعای کارگشای فوری,دعای کارگشایی سریع,دعای کارگشا سریع الاثر,دعای کارگشایی مغازه,دعای کارگشای قرانی,دعای کارگشایی بسیار مجرب,دعای کارگشای سریع,

دعای گشایش در کار های روزمره و رفع سختی های زندگی

الف. حضرت امام صادق ـ عليه السّلام ـ مي‌فرمايد: بگو: اللهم اجعلني اخشاك كاني اراك و اسعدني بتقواك و لاتشقني بنشطي لمعاصيك و خدلي في قضائك و بارك لي في قدرك حتي لا احب تأخير ما عجلت و لا تعجيل ما اخرت و اجعل غناي في نفسي و متعني بسمعي و بصري و اجعلهما الوارثين مني و انصرني علي من ظلمني و ارني فيه قدرتك يا رب و اقر بذلك عيني.»

ب. و نيز از حضرت امام صادق ـ عليه السّلام ـ نقل شده كه فرمود براي برآورده شدن حوائج دنيا و آخرت بگو: «اللهم اعني علي هول يوم القيامة و اخرجني من الدنيا سالماً و زوجني من الحور العين و اكفني مؤنتي و مؤنة عيالي و مؤنة ‌الناس و ادخلني برحمتك في عبادك الصّالحين.»[6]آن چه در پايان قابل بيان است، اين است که: غير از دعاهاي عمومي و همگاني، بقيه ي دعاها نياز به تخصص و استاد ماهر دارد، لذا از مراجعه به افرادي که در اين زمينه تخصص و تعهد لازم را ندارد بايد پرهيز نمود.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب رفع سختی ها گرفتاری ها و مشکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.