خانه / دعا / دعا برای وسعت رزق و کسب روزی زیاد پرخیر و برکت

دعا برای وسعت رزق و کسب روزی زیاد پرخیر و برکت

دعا برای وسعت رزق و کسب روزی زیاد پرخیر و برکت

در این مطلب از سایت هاروس به شما عزیزان رهگشای تجربه شده و عظیمی شرح می دهیم که باعث موفقیت های مالی می شود، می توانید از سختی ها، پلیدی ها و گرفتاری ها نیز بهتر و آسان تر عبور کنید، متن کامل دعا برای وسعت رزق و کسب روزی زیاد پرخیر و برکت را در ادامه بخوانید که ان شاء الله نتیجه می گیرید.

دعا برای وسعت رزق و کسب روزی زیاد پرخیر و برکت
دعا برای وسعت رزق و کسب روزی زیاد پرخیر و برکت

دعا برای وسعت رزق و کسب روزی زیاد پرخیر و برکت,دعای وسعت رزق,دعای وسعت رزق در مغازه,دعاي وسعت رزق و روزي,دعای وسعت رزق با ترجمه,دعای وسعت رزق مغازه,دعای وسعت رزق در مفاتیح,دعای وسعت رزق مجرب,دعاي وسعت رزق مغازه,دعای وسعت رزق از پیامبر,دعای وسعت رزق و روزی صوتی,دعای وسعت رزق در مغازه سایت هاروس,دعا برای وسعت رزق در مغازه,دعا جهت وسعت رزق در مغازه,دعاهاي وسعت رزق و روزي,دعای وسعت رزق و روزی,دعای وسعت رزق و روزی برای مغازه,دعای وسعت رزق و روزی فراوان,دعا وسعت رزق و روزی,دعا براي وسعت رزق و روزي,دعای برای وسعت رزق و روزی,متن دعای وسعت رزق و روزی,دعای وسعت رزق و روزی در مغازه,دعای مجرب برای وسعت رزق و روزی,دعای مجرب وسعت رزق و روزی,دعای مجرب برای وسعت رزق,مجرب ترین دعای وسعت رزق,دعای وسعت رزق پیامبر

دعا برای وسعت رزق و کسب روزی زیاد پرخیر و برکت

دعای وسعت رزق، افزايش مال و ثروت
۱)ملا محمد صادقى عراقى در نهايت سختى و پريشانى و بدحالى بود. به هيچوجه براى او گشايش نمى شد تا آن شبى در عالم خواب خدمت حضرت حجة عليه السلام رسيد وعرض حال خود بگفت . حضرت حجة عليه السلام فرمود: به نزد سيد محمد سلطان آبادى برو وبه دستورالعمل آن عمل كن .
اول : آن كه بعد از فجر صبح دست بر سينه گذارد وهفتاد مرتبه بگويد: (يا فتاح )
دوم :آن كه مواظبت كن به خواندن :لا حول و لا قوه الاباللّه توكلت على الحى الذى لا يموت و الحمدللّه الذى لم يتخذ صاحبه و لا ولدا و لميكن له شريك فى الملك و لم يكن له ولى من الذل و كبره تكبيرا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *