خانه / دعای درمان بیماری / دعا به جهت درمان بیماری های جسمی و روحی

دعا به جهت درمان بیماری های جسمی و روحی

قصد داریم به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت هاروس، مرجع دعا ها و ذکر های رهگشای اسلامی دعا به جهت درمان بیماری های جسمی و روحی را شرح دهیم که سبب می شوند در زندگی از سخت ترین بیماری ها زود تر در امان مانده و درمان شوید.

دعا به جهت درمان بیماری های جسمی و روحی
دعا به جهت درمان بیماری های جسمی و روحی

دعا های درمان بیماری,دعا برای درمان بیماری های پوستی,دعا برای درمان بیماری های روحی,دعا برای درمان بیماری های لاعلاج,دعا برای درمان بیماری های سخت,دعا برای رفع بیماریهای سخت

دعا به جهت درمان بیماری های جسمی و روحی

ازمرحوم آیت الله میرجهانی اصفحانی منقول است که کسی که دچار اضطرار و اضطراب است آیه شریفه ( رب انی مسنی الضر و انت ارحم الراحمین ) را به مدت ۷ روز بعد از هر نماز ۱۰۰ بار بگوید به زودی رفع می گردد.

مرحوم نراقی در کتاب شریف خزائن فرموده است : این توسل به حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام ) به جهت جمیع دردها خصوصا درد چشم مجرب است ( اللهم بحق ولیک موسی بن جعفر  الکاظم (ع) الا سلمتنی جوانحی ما ظهر منها و ما بطن ، یا جواد و یا کریم و صلی الله علی محمد و آله اجمعین ).

استاد فاطمی نیا می فرمایند: شیخ طوسی در تعقیبات نماز صبح در تذهیب آورده که بعد از نماز صبح ده مرتبه بگوید: ( سبحان الله العظیم و بحمده و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم ) این ذکر واکسن آلزایمر است در حدیث داریم که هرکس این ذکر را ده مرتبه بعد نماز صبح بخواند از کوری و جنون و پیری محفوظ می ماند.

بیشتر بخوانید  دعا های اسلامی و سریع الاجابه درمان بیماری ها

مرحوم سید نعمت الله جزائری مولف کتاب زهر الربیع فرموده است: اگر روایت (  ولایه علی بن ابی طالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی ) را بر مریض بخوانند شفا یابد و اگر بر مصروع بخواند بهبود یابد و اینمساله بارها به تجربه رسیده است و اگر آن را بنویسد و با آب بشویند و بخورند برای دفع درد مفید و مجرب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.