خانه / دعا / دعا های ثروتمند شدن و رهایی از مشکلات مالی

دعا های ثروتمند شدن و رهایی از مشکلات مالی

دعا های ثروتمند شدن و رهایی از مشکلات مالی

پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعا های ثروتمند شدن و رهایی از مشکلات مالی را بخوانید. اگر درگیر بدهی شده اید و می خواهید زندگی خود را از نظر مالی در وضعیت مطلوبی نگه دارید قطعا این دعا نتیجه می دهد.

دعا های ثروتمند شدن و رهایی از مشکلات مالی
دعا های ثروتمند شدن و رهایی از مشکلات مالی

دعا های ثروتمند شدن و رهایی از مشکلات مالی,دعای روزی,دعای روزی زیاد,دعای روزی مغازه,دعای روزی فراوان,دعای روز یکشنبه,دعای روزی و برکت,دعای روزی حلال,دعای روزی رسان,دعای روزی دهنده,دعای روزی برای مغازه,دعای روزی زیاد شدن,

دعا های ثروتمند شدن و رهایی از مشکلات مالی

اگر کسی را معاش زندگی کم بود و خواست در زندگی خود رونق ایجاد کند و صاحب ثروت و روزی فراوان گردد ، به خواندن دعای زیر بعد از نماز صبح به تعداد هفت بار مداومت نماید ، تا خداوند از در غیب به او عطا نماید .

بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم انت الله انت الرحمن انت الرحيم الملك القدوس السلام المؤمن المهيمن العزيز
الجبار المتكبر الأول والأخر الظاهر والباطن الحميدالمجيد المبدىء المعيد الودود الشهيد
القديم العلى العظيم العليم الصادق الرؤوف الرحيم الشكور الغفور العزيز الحكيم ذو القوة
المتين الرقيب الحفيظ ذو الجلال والاكرام العظيم العليم الغنى الولى الفتاح المرتاح القابض
الباسط العدل الوفى الولى الحق المبين الخلاق الرزاق الوهاب التواب الرب الوكيل اللطيف
الخبير السميع البصير الديان المتعالى القريب المجيب الباعث الوارث الواسع الباقىالحى

دعا های روزی تجربه شده

ملا محمد صادقى عراقى در نهايت سختى و پريشانى و بدحالى بود. به هيچوجه براى او گشايش نمى شد تا آن شبى در عالم خواب خدمت حضرت حجة عليه السلام رسيد وعرض حال خود بگفت . حضرت حجة عليه السلام فرمود: به نزد سيد محمد سلطان آبادى برو وبه دستورالعمل آن عمل كن .
اول : آن كه بعد از فجر صبح دست بر سينه گذارد وهفتاد مرتبه بگويد: (يا فتاح )

بیشتر بخوانید  دعا و دستور مجرب زیاد شدن خیر و برکت زندگی سریع الاثر

دوم :آن كه مواظبت كن به خواندن :لا حول و لا قوه الاباللّه توكلت على الحى الذى لا يموت و الحمدللّه الذى لم يتخذ صاحبه و لا ولدا و لميكن له شريك فى الملك و لم يكن له ولى من الذل و كبره تكبيرا.
سوم :آن كه بعد از هر نماز صبح بخواند اين جملات را:بسما للّه صلى اللّه على محمد و آل محمد و افوض امرى الى اللّه ان اللّه بصير بالعباد قوقاه اللّه سيات ما مكروا الا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين فاستجبنا لهو نجيناه من الغم و كذلك ننجى المومنين حسبنا اللّه و نعم الوكيل و انقلبوا بنعمهمن اللّه و فضل لم يمسسهم سوء ماشاء اللّه لا ماشاء لا حول و لا قوه الا باللّهماشاء لا حول و لا قوه الا باللّه ماشاء اللّه لا ماشاء الناس ماشاء اللّه ا يرهالناس حسبى الرب من المربوبين حسبى الخالق من المخلوقين حسبى الرازق من المرزوقينحسبى اللّه رب العالمين حسبى من هو حسبى حسبى من لم يزل حسبى حسبى من كان منذ كنتحسبى حسبى اللّه لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم و الحمدللّه ربالعالمين .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.