خانه / دعا / دعا های قوی برای مطیع کردن شوهر سریع الاثر

دعا های قوی برای مطیع کردن شوهر سریع الاثر

دعا های قوی برای مطیع کردن شوهر سریع الاثر

امروز و در این مطلب و یکی دیگر از دعا های جلب محبت شوهر، مطیع کردن و تسخیر کردن سایت هاروس شما عزیزان می توانید دعا های قوی برای مطیع کردن شوهر سریع الاثر را بخوانید که ان شاء الله نتایج لازم را می گیرید.

دعا های قوی برای مطیع کردن شوهر سریع الاثر
دعا های قوی برای مطیع کردن شوهر سریع الاثر

دعا های قوی برای مطیع کردن شوهر سریع الاثر,دعا برای مهر و محبت فوری,دعاي مهر محبت فوري,دعای مهر و محبت فوری بین زن و شوهر,دعای مهر محبت آسان و فوری از راه دور,دعای مهر ومحبت بین زن وشوهر,دعای مهر و محبت فوری

دعا های قوی برای مطیع کردن شوهر سریع الاثر

این دعا ها مثل طلسم مطیع کردن شوهر عمل می کند. اما باید بدانیم مطیع کردن با متقاعد کردن متفاوت است. بهتر است به جای اینکه به دنبال طلسم مطیع کردن شوهر باشیم به دنبال متقاعد کردن او باشیم.
طلسم مطعی کردن شوهر
آیه شریفه زیر را 100 مرتبه با صدای بلند بخوانید و از خدا بخواهیم شوهرتان مطیع شود یا حداقل حرف شما را گوش دهد.

اللَّهُمَّ فَإِذْ أَفَدْتَنَا الْمَعُونَةَ عَلَی تِلَاوَتِهِ، وَ سَهَّلْتَ جَوَاسِیَ أَلْسِنَتِنَا بِحُسْنِ عِبَارَتِهِ، فَاجْعَلْنَا مِمَّنْ یَرْعَاهُ حَقَّ رِعَایَتِهِ، وَ یَدِینُ لَکَ بِاعْتِقَادِ التَّسْلِیمِ لِمُحْکَمِ آیَاتِهِ، وَ یَفْزَعُ إِلَی الْإِقْرَارِ بِمُتَشَابِهِهِ، وَ مُوضَحَاتِ بَیِّنَاتِهِ.
الهی اکنون که ما را به تلاوت قرآن یاری دادی، و عقده های زبانمان را به زیبایی عبارات آن گشودی، پس ما را از جمله کسانی قرار ده که حق این کتاب را چنان که سزاوار است رعایت کنند، و تو را با اعتقاد تسلیم در برابر آیات محکمش بندگی نمایند، و به اقرار به متشبهات آن و دلایل روشنش پناه برند.

بیشتر بخوانید  دعای احضار محبت و تسخیر سریع الاجابه

اللَّهُمَّ إِنَّکَ أَنْزَلْتَهُ عَلَی نَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ- صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ- مُجْمَلًا، وَ أَلْهَمْتَهُ عِلْمَ عَجَائِبِهِ مُکَمَّلًا، وَ وَرَّثْتَنَا عِلْمَهُ مُفَسَّراً، وَ فَضَّلْتَنَا عَلَی مَنْ جَهِلَ عِلْمَهُ، وَ قَوَّیْتَنَا عَلَیْهِ لِتَرْفَعَنَا فَوْقَ مَنْ لَمْ یُطِقْ حَمْلَهُ.
بارالها تو قرآن را بر پیامبرت محمد – که درود تو بر او و خاندانش باد – مجمل و سربسته نازل کردی، و دانش عجایبش را به طور کامل به او الهام فرمودی، و علم آن را با تفسیرش به ما به ارث دادی، و ما را بر آنان که از آن بی خبرند ترجیح دادی، و قدرت آگاهی بر آن را به ما مرحمت فرمودی تا ما را بر کسانی که توانایی فهم مفاهیم آن را ندارند برتری دهی.

اللَّهُمَّ فَکَمَا جَعَلْتَ قُلُوبَنَا لَهُ حَمَلَةً، وَ عَرَّفْتَنَا بِرَحْمَتِکَ شَرَفَهُ وَ فَضْلَهُ، فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ الْخَطِیبِ بِهِ، وَ عَلَی آلِهِ الْخُزَّانِ لَهُ، وَ اجْعَلْنَا مِمَّنْ یَعْتَرِفُ بِأَنَّهُ مِنْ عِنْدِکَ حَتَّی لَا یُعَارِضَنَا الشَّکُّ فِی تَصْدِیقِهِ، وَ لَا یَخْتَلِجَنَا الزَّیْغُ عَنْ قَصْدِ طَرِیقِهِ.
خداوندا همچنان که دل های ما را حامل واقعیات آن ساختی، و شرف و برتریش را به رحمتت به ما فهماندی، بر محمد که خطیب به قرآن بود، و خاندانش که نگهبانان کتاب تواند درود فرست، و ما را از کسانی قرار ده که معترفند که این کتاب از جانب توست، تا در تصدیقش شک و تردید به جنگ ما نیاید، و انحراف از راه راستش گریبانگیر ما نگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.