خانه / دعای درمان بیماری / دعا و ذکر برای شفای امراض و بیماری ها

دعا و ذکر برای شفای امراض و بیماری ها

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان و همراهان همیشگی این رسانه و مرجع اذکار و دعا های قرآنی دعا و ذکر برای شفای امراض و بیماری ها را شرح می دهیم که باعث می شود درمان درد های روحی و جسمی سریع تر انجام گردد.

دعا و ذکر برای شفای امراض و بیماری ها
دعا و ذکر برای شفای امراض و بیماری ها

ذکر درمان عصبانیت,ذکر برای درمان عصبانیت,ذکر درمان سردرد,ذکر برای درمان سردرد,ذکر درمان افسردگی,ذکر برای درمان افسردگی,بهترین ذکر برای درمان افسردگی

دعا و ذکر برای شفای امراض و بیماری ها

 مرحوم مجتهدی برای رفع مشکل خانمی که مریض بود سفارش کردند کسان و اشخاص بیمار چند بار سوره یس را بخوانند و ثواب آن را به روح ارواح اموات بی وارث و بد وارث اهدا کنند چون به این دستورعمل کردند علت رفع شد.

از مرحوم آیت الله کشمیری نقل شده است که کتابت و نوشتن ۷ سلام قرآنی با زعفران برای شفای بیمار مفید است و آن ۷ سلام این هاست: یس ایه ۵۸- صافات آیات ۷۹-۱۰۹-۱۲۰-۱۳۰- و سوره زمر آیه ۷۳ و سوره قدر ۵٫

فیض کاشانی در اللئالی المخزونه نقل می نماید : که برای استشفای مریض این آیه را سه هزارو سیصدو سه بار بخواند و تا ممکن باشد به یک مجلس بخواند ( فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین )  و از چمعی از برزگان شنیده شده است که از جهت شفای بیمار اثر عجیبی دارد و بهبود بلافاصله است.

 ملا محسن فیض کاشانی می فرماید: هرکس اسم مبارک ( یاسلام) را صد بار بر سر بیمار بخواند شفا یابد و برای شفای هر علتی مداومت بر خواندن این اسم مبارک مجرب است.

برای شفای هر مریضی دو رکعت نماز حاجت توسل به حضرت جواد الائمه ع بخواندو بعد ۱۴۶ مرتبه بگوید ( ما شا الله لا حول ولا قوه الا باالله ) اگر در ساعت منسوب به آن حضرت عمل شود بسیار مفید است و آن ساعت را تا دو ساعت بعد از نماز عصر ( بخش نهم از دوازدهم قسمت روز) تشخیص داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *