خانه / دعا / ذکر چهل مرتبه ای برای شفای درد مریضی و بیماری های سخت

ذکر چهل مرتبه ای برای شفای درد مریضی و بیماری های سخت

ذکر چهل مرتبه ای برای شفای درد مریضی و بیماری های سخت

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان گره گشا های تجربه شده و سریع الاثری شرح دهیم که باعث می شود از امراض، درد ها و بیماری های سخت رها شده و اگر درگیر مشکلات جسمانی و روحی هستید ذکر چهل مرتبه ای برای شفای درد مریضی و بیماری های سخت نتیجه می دهد.

ذکر چهل مرتبه ای برای شفای درد مریضی و بیماری های سخت
ذکر چهل مرتبه ای برای شفای درد مریضی و بیماری های سخت

ذکر چهل مرتبه ای برای شفای درد مریضی و بیماری های سخت,ذکر شفای بیمار,ذکر شفای بیمار سرطانی,ذکر شفا بیمار,ذکر برای شفای بیمار,ذکر برای شفای بیماری سخت,ذکر برای شفای بیماری,ذکر جهت شفای بیمار,ذکر برای شفای بیمار لاعلاج,ذکر برای شفای بیماران,ذکر برای شفای بیماری لاعلاج,ذکر شفای چشم,ذکر برای شفای چشم,ذکر جهت شفای چشم,ذکر مجرب برای شفای چشم,ذکر برای شفای بیمار سرطانی,ذکر شفای سریع مریض,

ذکر چهل مرتبه ای برای شفای درد مریضی و بیماری های سخت

از حضرت امام جعفرصادق  علیه‏السلاممرویست كه پیامبر صلى‏الله‏علیه‏و‏آلهفرمود:
«هر كس را مرضى باشد، بعد از نماز صبح چهل بار بگوید:

«بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمینَ حَسْبُنَا اللّهُ وَ نِعْمَ الْوَكیلُ تَبارَكَ اللّهُ اَحْسَنُ الْخالِقینَ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ بِاللّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ»

(به نام خدایى كه مهربان عام و خاص است. حمد مخصوص خداوندى است كه پروردگار عالمیان است و ما را بس است
خدایى كه بهترین وكیل است. آفرین بر خدا كه بهترین خلق كننده است و نیست هیچ حول و قوّه‏اى جز به خداوند بلند مرتبه بزرگ و دست بر آنجا كه علّت درد باشد بمالد از آن صحّت یابد و حضرت  عزّت او را شفا بخشد.» پس من صبر كردم چون صبح شد فریضه را بجا آوردم و چهل نوبت این دعا را خواندم و  دست بر آن محل ّ مى‏مالیدم. پس خداى تعالى آن مرض را از من رفع نمود، و من نشسته بودم و مى‏ترسیدم كه مبادا بر گردد. تا سه روز بدین حال بودم ولى آن مرض باز نگشت. بعد از آن پدرم را خبر دادم به این قصّه. پس شكر خدا را بجا آورد و براى یكى از اطبّاء كه ذمّى بود
آن را نقل كرد، پس آن طبیب نزد من آمد و مرض را دید كه برطرف شده، در همان حال مسلمان باشد و كلمه شهادت گفت و اسلامش نیكو گردید.

بیشتر بخوانید  دعا و تعویذ برای رسیدن به حاجات مهم اساسی و ضروری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.