خانه / دعا و ذکر مجرب / سفارشات علما برای پیدا کردن همسر خوب – گرفتن حاجت و گشایش همه گرفتاری ها

سفارشات علما برای پیدا کردن همسر خوب – گرفتن حاجت و گشایش همه گرفتاری ها

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد سفارشات علما برای پیدا کردن همسر خوب – گرفتن حاجت و گشایش همه گرفتاری ها می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

سفارشات علما برای پیدا کردن همسر خوب - گرفتن حاجت و گشایش همه گرفتاری ها
سفارشات علما برای پیدا کردن همسر خوب – گرفتن حاجت و گشایش همه گرفتاری ها

سفارشات علما برای پیدا کردن همسر خوب – گرفتن حاجت و گشایش همه گرفتاری ها,توصیه هایی از علما جهت یافتن همسر خوب و صالح,دعاهایی برای براورده شدن حاجت و ازدواج,ادعیه و اذکار قوی و مجرب مخصوص گشایش و رفع گرفتاری ها,طلسم برای پیدا کردن همسر خوب و مناسب

سفارشات علما برای پیدا کردن همسر خوب – گرفتن حاجت و گشایش همه گرفتاری ها

در ۹۸ در صد مواردی که ادعا میشه دختری سحر شده یا بختش توسط جادو و امثال اون بسته شده درواقع هیچ اتفاقی نیفتاده و کسی کاری نکرده
توصیه می کنم به نکاتی که گفته شده در متون دینی و توصیه های علما برای پیدا کردن همسر خوب عمل کنید:

۱٫ از حضرت آيت الله بهجت (ره) نقل شده است براي برطرف شدن اين مشكل ؛ نماز جعفر طيار بخوانيد و پس از آن دعايي كه در كتاب زاد المعاد مجلسي آمده بخوانيد ( اين دعا در كتاب شريف مفاتيح الجنان در ضمن نماز جعفر طيار ذكر شده است ) و در پي آن به سجده رويد و تلاش كنيد كه حتما گريه كنيد، گرچه به مقدار كم، همينكه چشمتان را اشك گرفت حاجتتان را از خدا بخواهيد.

۲٫ از اميرالمؤمنين نقل شده كه هر كس قصد ازدواج داشته باشد دو ركعت نماز گذارد در هر ركعت پس از حمد سوره ياسين بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد.

۳٫ دو دعا را نيز زياد بخوانيد در قنوت نماز، بعد از هر نماز، در سجده يا هر وقت ديگر:

الف. «اللهم اغنني بحلالك عن حرامك و بطاعتك عن معصيتك ؛ خدايا مرا بي نياز كن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداريت از نافرمانيت». برخي از بزرگان توصيه كرده اند اين دعا ۱۱۴ مرتبه در يك مكان مقدس مانند مسجد يا زيارتگاه خوانده شود.

ب. «ربِّ انّي لِما أنزلتَ اليّ مِن خيرٍ فقيرٌ؛ خدايا! بي ترديد من به خيري كه تو بر من فرو مي فرستي نيازمند و محتاجم». (قصص، آيه ۲۴) قرآن مجيد مي فرمايد كه وقتي موسي گرسنه و تنها و بي سرپناه اين دعا را خواند به لطف خداي عالي حضرت شعيب دختر خود را به سوي او فرستاد و او را به دامادي برگزيد.

۴٫ برخي به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آيه ۲۱ سوره روم را براي اين منظور كارساز و مفيد مي دانند و آن آيه چنين است: وَ مِنْ آياتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْواجاً لِتَسْكُنُوا إِلَيْها وَ جَعَلَ بَيْنَكُمْ مَوَدَّه وَ رَحْمَه إِنَّ فِي ذلِكَ لَآياتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ (۲۱) و از نشانه‏هاى خداوند اين است كه همسرانى از جنس خود شما براى شما آفريد، تا در كنار آنها آرامش يابيد، و در ميانتان مودت و رحمت قرار داد، در اين نشانه‏هايى است براى گروهى كه تفكر مى‏كنند.

۵٫ دعاي «معراج» و «نادعلي» براي گشايش همه گرفتاري ها مفيد است.

۶٫ امام صادق (عليهم السلام) به ابوبصير مي فرمايند: هرگاه خواستي ازدواج كني ابتدا دو ركعت نماز بجا بياور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد بگو

«اللهم أني اُريد أن أتزوّج، اللهم فاقدر لي مِن النساء اعفهن فرجا، و احفظهن لي في نفسها و في مالي، و اوسعهن رزقا و اعظمهن بركه، و اقدر لي منها ولدا طيبا تجعله خلفا صالحا في حياتي و بعد موتي»؛

خداوندا! من مي خواهم ازدواج كنم، خداوندا! براي من پاكدامن ترين زنان را مقرر فرما و كسي كه خويشتن دار از همه نسبت به خود و نگهداري كننده ترين فرد در مالم باشد، كه به واسطه آن نفسم (حالم) و مالم محفوظ بماند، كسي كه فراخ ترين روزي و بيشترين بركت را در زندگي داشته باشد، و از وي براي من فرزندي طيب در نظر بگير كه جانشيني شايسته در حيات و ممات من باشد.

۷٫ دعاى زير در اواخر جلد ۱۰۳ بحارالانوار كتاب النكاح باب «الدعاء عند التزويج» از اميرالمومنين (عليهم السلام) نقل گرديده است اين حديث ضمن آنكه درخواست از خداست خود بيانگر عالى ترين معيارها در گزينش همسر نيز هست : هر كه قصد ازدواج داشته باشد دو ركعت نماز گذارد در هر ركعت پس از حمد سوره ياسين بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد و اين دعا را بخواند:

« اللهم ارزقنى زوجه صالحه ولودا ودودا غيورا قنوعا ان احسنت شكرت و ان اسئت غفرت و ان ذكرت الله تعالى اعانت و ان نسيت ذكرت و ان خرجت من عندها حفظت و ان دخلت عليها سرت و ان امرتها اطاعتنى و ان اقسمت عليها ابرت قسمى و ان غضبت عليها ارضتنى يا ذالجلال والاكرام هب لى ذلك فانما اسالك ولا اجد الا ما قسمت لى»

مطمئن باشيد اگر به خداوند متعال توكل كنيد و تمام امور زندگى خود را به او واگذار كنيد، خداوند به بهترين وجه و شكل به آن رسيدگى خواهد كرد زيرا او خير و صلاح بندگانش را بهتر از آنها مى‏داند. در قرآن كريم آمده است: «چه بسا چيزى را خوش نداشته باشيد حال آن كه خير شما در آن است و يا چيزى را دوست داشته باشيد حال آنكه شر شما در آن است و خدا مى‏داند و شما نمى‏دانيد».( بقره/۲۱۶)

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعایی مجرب برای افزایش و گشایش خیر و برکت و روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.