خانه / سوره نمل و گشایش / سوره نمل و گشایش کار

سوره نمل و گشایش کار

هر کدام از آیات و سوره های قرآنی آثار و خواص شگفت انگیزی دارند و موجب رواشدن سریع حاجت می شوند سوره نمل از جمله سوره های قرانی است که برای روا شدن حاجات بسیار مجرب است و بهتر است از دوشنبه تا جمعه این ختم بصورت زیر خوانده شود. در قسمت زیر روش انجام دادن ختم سوره نمل برای گشایش را قرار داده ایم.

 

سوره نمل برای گشایش,سوره نمل برای حاجت روایی

 سوره نمل برای گشایش و حاجات

 

از دوشنبه تا جمعه ختم زیر خوانده شود فقط جمعه رو نخوانید و گرو بذارید تا حاجت تون رو خدای مهربون بده ایه ۶۰ سوره نمل تا ۶۴ که امن داره مد نظر هست وقتی آیه ۶۰ رو می خونین ۱۰۰یا محمد بفرستید وقتی آیه ۶۱ رو می خونین ۱۰۰یاعلی بفرستین وقتی آیه ۶۲ رو می خونین ۱۰۰یازهرا بفرستید وقتی آیه ۶۳ رو می خونین ۱۰۰یا حسن بفرستین وقتی آیه ۶۴ رو می خونین ۱۰۰یا حسین بفرستید این هارو هر روز بخونین که میشه ۵ روز امیدوارم مفید باشه برای تمام دوستاناین ختم به طریق دیگری نیز امتحان شده ختم سوره نمل مجرب ۳ هفته پشت سر هم هفته اول از دوشنبه تا جمعه هفته دوم دوشنبه تا جمعه هفته سوم دوشنبه تا جمعه.

 

هفته اول و دوم کامل بخونید و هفته سوم گرو بکشید.

 

 

طریقه انجام دادن ختم سوره نمل برای حاجات

 

اینجوریه که از ایه ۵۹ تا ۶۳ که امن داره باید بخونید. که ۵ تا ایه است که امن داره.ایه اول بخونید یه دوره تسبیح یا محمد.ایه دوم بخونید یه دوره تسبیح یا علی.ایه سوم یا زهرا ایه چهارم یا حسن ایه پنجم یا حسین.

 

سوره نمل و حدیث رسول خدا

از رسول اکرم نقل شده است: هر کس سوره نمل را قرائت نماید، خداوند ده برابر تعداد کسانی که حضرت سلیمان علیه السلام را تصدیق یا تکذیب کرده اند و نیز تعداد کسانی که پیامبران الهی هود، شعیب، صالح و ابراهیم را تایید و یا تکذیب کرده اند حسنه به او داده می شود، او در حالی از قبرش خارج می شود که ذکر لا اله الا الله به لب دارد.

امام صادق علیه السلام فرموده اند: اگر کسی سوره های طواسین(سوره هایی با طسم و طس آغاز شده) را در شب جمعه قرائت کند از جمله اولیای الهی است که در جوار الهی خواهد بود و در دنیا هیچ ناراحتی به او نخواهد رسید و خداوند در آخرت چندان از نعمت های بهشتی به او عطا می کند که راضی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.