سوره نوح و ثروت

خواندن سوره نوح آثار عجیب و شگفت انگیزی دارد و مداومت بر این سوره هم و غم را از بین می برد و باعث رهایی از اسارت ،بهبود وضع مالی و حاجت روایی می شود.باتوجه به روایات هرکس سوره نوح را بخواند دعای حضرت نوح شامل او شود.در قسمت زیر سوره های قرانی برای بهبود وضع مالی را قرار داده ایم.

 

سوره نوح و بهبود کسب و کار

 

دعا برای بهبود وضع مالی

سوره «نوح» هفتاد و یکمین سوره جزء بیست و نهم و از سوره‌های مکی قرآن است.

نام‌گذاری این سوره به نام نوح به دلیل پرداختن به داستان حضرت نوح (ع) است. این سوره ترسیمی است از بیان مبارزه دائمی طرفداران حق و باطل و برنامه‌هایی که طرفداران حق در مسیر خود باید به کار ببندند. این سوره از سوره‌های مفصل یعنی سوره‌های نسبتا کوچک قرآن است. دو آیه تاخیر اجل (۴) و طلب غفران برای خود و مومنان (۲۸) از آیات مشهور این سوره است.

 

بر اساس روایات به نقل از پیامبر اسلام (ص)؛ هر کس سوره «نوح» را قرائت کند از مومنانی است که دعای حضرت نوح (ع) شامل حال او می‌شود همچنین از امام صادق (ع) نیز روایت است؛ هر کس که به خدا ایمان دارد و کتابش را قرائت می‌کند قرائت سوره «نوح» را رها نکند هر بنده‌ای که با امید به پاداش الهی و شکیبایی در راه خدا سوره «نوح» را در نماز‌های واجب و مستحب خود بخواند خداوند او را در خانه‌های نیکوکاران مسکن دهد در برخی روایات برای قرائت این سوره خواصی، چون رهایی از اسارت، سلامتی در سفر و بهبود وضعیت مالی و همچنین برآورده شدن حاجات نقل شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.