خانه / دعا و ذکر مجرب / عملی در روز جمعه که دارای ثواب و پاداش فراوانی می باشد – بهترین اعمال در روز جمعه کدام است؟

عملی در روز جمعه که دارای ثواب و پاداش فراوانی می باشد – بهترین اعمال در روز جمعه کدام است؟

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد دعایی که اکنون در سایت haroos.com قرار دادیم عملی در روز جمعه که دارای ثواب و پاداش فراوانی می باشد – بهترین اعمال در روز جمعه کدام است؟ می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

عملی در روز جمعه که دارای ثواب و پاداش فراوانی می باشد - بهترین اعمال در روز جمعه کدام است؟
عملی در روز جمعه که دارای ثواب و پاداش فراوانی می باشد – بهترین اعمال در روز جمعه کدام است؟

عملی در روز جمعه که دارای ثواب و پاداش فراوانی می باشد – بهترین اعمال در روز جمعه کدام است؟,بهترین اعمال در روز جمعه,فرستادن صلوات بر حضرت محمد در روز جمعه,خواص و فضیلت نثار صلوات بر پیامبر اکرم در روز جمعه,اثار و برکات صلوات بر حضرت محمد و خاندان محمد در روز جمعه,ثواب و پاداش صلوات در روز جمعه

عملی در روز جمعه که دارای ثواب و پاداش فراوانی می باشد – بهترین اعمال در روز جمعه کدام است؟

در روز جمعه بسیار بر من صلوات و درود بفرستید که آن روزی است که فرشتگان آن را می بینند..

امام صادق علیه السلام فرمودند:

«ما من عمل أفضل یوم الجمعة من الصلاة علی محمّد و أهل بیته».

هیچ عملی در روز جمعه، برتر از صلوات بر محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله نیست.

ابن ابی عمیر گوید: حماد بن عثمان از امام صادق علیه السلام پرسید: «افضل اعمال در روز جمعه کدام است؟» ایشان فرمود: «یک صد بار صلوات بر محمد و آل محمد بعد از نماز عصر و هرچه بر آن بیفزایی بهتر خواهد بود.»

احمد بن خالد برقی می گوید: در روایتی که عبداللّه بن سیابه و ابو اسماعیل، از ناحیه یکی از این دو امام ابو جعفر باقر یا ابو عبداللّه صادق علیه السلام نقل کرده و فرمود: چون نماز جمعه به جای آوردی بگو:

«اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الاْءَوْصِیاءِ الْمَرْضِیینَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِک وَ بَارِک عَلَیهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَکاتِک وَ السَّلامُ عَلَیهِ وَ عَلَیهِمْ وَ رَحْمَةُ اللّه وَ بَرَکاتُهُ».

خداوند برای تو یک صد هزار حسنه بنویسد و یک هزار گناه از نامه عملت محو سازد و یک صد هزار حاجتت را برای آن روا کند و یک صد هزار درجه مقامت را بالا برد.

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:

«أکثروا الصلاة علی یوم الجمعة فإنّه یوم مشهود تشهده الملائکة، و إن أحداً لا یصلّی علی إلاّ عرضت علی صلاته حتّی یفرغ منها».

در روز جمعه بسیار بر من صلوات و درود بفرستید که آن روزی است که فرشتگان آن را می بینند و هیچ کس بر من صلوات و درود نمی فرستد، جز آن که درود وی بر من عرضه می شود.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  آثار و برکات ذکر الرحیم برای گشایش مشکل و روا شدن حاجات مهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.