خانه / دعا و ذکر مجرب / مجموعه ادعیه تقویت حافظه مجرب و تضمینی

مجموعه ادعیه تقویت حافظه مجرب و تضمینی

مجموعه ادعیه تقویت حافظه مجرب و تضمینی

اگر باید مدت های طولانی را مطالعه کرده و درس بخوانید قطعا نیاز به کمکی عظیم خواهید داشت که از هر زمانی بیشتر مطالبی که می بینید را یاد گرفته و به خاطر بسپارید. از این رو می توانید مجموعه ادعیه تقویت حافظه مجرب و تضمینی را بخوانید.

قطعا وقتی با خلوص نیت چیزی را از خدای متعال بخواهید در کوتاه ترین زمان ممکن به آن خواهید رسید و قدرت این را خواهید داشت که تصمیمات بزرگ تری را بگیرید و مسیر موفقیت زندگی را تکمیل کنید.

مجموعه ادعیه تقویت حافظه مجرب و تضمینی
مجموعه ادعیه تقویت حافظه مجرب و تضمینی

مجموعه ادعیه تقویت حافظه مجرب و تضمینی,دعای تقویت حافظه تضمینی و قوی,دعای تقویت حافظه برای درس خواندن,دعای تقویت حافظه و مطالعه بیشتر,دعای تقویت حافظه و مطالعه,دعای تقویت حافظه اهل سنت,دعای تقویت حافظه بعد از نماز,دعای تقویت حافظه و تمرکز,دعای تقویت حافظه برای امتحان,دعای تقویت حافظه صوتی,دعای تقویت حافظه سایت هاروس,دعای تقویت حافظه مفاتیح الجنان,دعای تقویت حافظه کودک,دعای تقویت حافظه مجرب,دعای عظیم قوی شدن حافظه,

مجموعه ادعیه تقویت حافظه مجرب و تضمینی

این دعای های عظیم و سریع التاثیر را می توانید برای تقویت حافظه بخوانید:

اللهم اخرجنی من الظلمات الوهم و اکرمنی بنور الفهم اللهم افتح علینا ابواب رحمتک و انشر علینا خزائن علومک برحمتک یا ارحم الراحمین.

 

هر روز بعد از نماز نافله صبح بگوید:
اللهم لا تنسنی ما آقرء فی یوم هذا فانک قلت سنقرئک فلا تنسی.

 

بعد از هر نماز این دعا را بخواند مجرب است.
سُبْحانَ مَنْ لایَعْتَدی عَلی اَهْلِ مَمْلَکَتِهِ سُبْحانَ مَنْ لا یَاْخُذُ اَهْلَ الْأَرْضِ بِاَلْوانِ الْعَذابِ سُبْحانَ الرَّؤُفِ الرَّحیمِ اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلْبی نُوراً وَ بَصَراً وَ فَهْماً وَ عِلْماً اِنَّکَ عَلی کُلِّشَی ءٍ قَدیرٌ

 

بیشتر بخوانید  مجموعه ادعیه برای افزایش هوش و حافظه و نتیجه گرفتن در امتحان

مرحوم شیخ بهائی در کتاب تهذیب فرموده است به جهت زیادتی حافظه این دعا را بخواند.
اللهم ارزقنی فهم النبیین و حفظ المرسلین و الهام الملائکه المقربین آمین یا رب العالمین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.