خانه / دعا / ادعیه مجرب دفع مشکلات و گرفتاری های سخت قوی

ادعیه مجرب دفع مشکلات و گرفتاری های سخت قوی

ادعیه مجرب دفع مشکلات و گرفتاری های سخت قوی

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس گره گشای قوی و مجربی می آموزیم که باعث می شود از سختی ها، مشکلات و گرفتاری های کوچک و بزرگ رها شده و سختی های شما نیز یک به یک حل گردد.

ادعیه مجرب دفع مشکلات و گرفتاری های سخت قوی
ادعیه مجرب دفع مشکلات و گرفتاری های سخت قوی

ادعیه مجرب دفع مشکلات و گرفتاری های سخت قوی,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکلات زندگی,دعای رفع مشکلات و گرفتاری,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکلات کاری,دعای رفع مشکلات زناشویی,دعای رفع مشکلات سخت,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعای رفع مشکل مالی,دعایی برای رفع مشکلات مالی,دعا رفع مشکل مالی,دعایی برای رفع مشکل مالی,دعاي رفع مشكلات مالي,دعا برای رفع مشکلات مالی,دعا جهت رفع مشکلات مالی,دعا برای رفع مشکل مالی,

ادعیه مجرب دفع مشکلات و گرفتاری های سخت قوی

برای دعای رفع گرفتاری، شیخ احمد بن فهد و دیگران روایت کرده اند که مردى به خدمت حضرت امام موسى کاظم علیه السلام شکایت کرد که کار من بسته شده است و به هر کارى که متوجّه مى شوم سودى نمى یابم و به هر حاجت که رُو مى نهم برآورده نمى شود حضرت فرمود که بعد از نماز صبح ده مرتبه بگو ((سُبْحانَ اللَّهِ الْعَظیمِ وَبِحَمْدِهِ اَسْتَغْفِرُ اللَّهَ وَاَسْئَلُهُ مِنْ فَضْلِهِ)) راوى گفت که اندک زمانى که بر این مداومت کردم جمعى از بادیه آمدند و خبر دادند مرا که مردى از اقوام تو مُرده و به غیر از تو وارثى ندارد پس مال بسیار بدست من آمد و تا حال بى نیازم.

 

بیشتر بخوانید  دعای رفع مشکلات مالی و گرفتاری های اقتصادی

۱. «اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک؛ خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداریت از نافرمانیت».
۲. «رب انی لما انزلت الی من خیر فقیر؛ خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم».(قصص، آیه ۲۴)
قرآن مجید می فرماید که وقتی موسی گرسنه و تنها و بی سرپناه این دعا را خواند به لطف خدای عالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.