خانه / دعا / ادعیه و دستورات برای رفع کدورت و استرس مجرب و اسلامی

ادعیه و دستورات برای رفع کدورت و استرس مجرب و اسلامی

ادعیه و دستورات برای رفع کدورت و استرس مجرب و اسلامی

در این عنوان از سری مطالب سایت هاروس به شما عزیزان گره گشای پرخیر و تجربه شده ای شرح می دهیم که سبب می شود از کدورت، تلخی ها، سختی ها و مشکلات بزرگ و کوچک در زندگی رها شده و نتیجه بگیرید، متن کامل ادعیه و دستورات برای رفع کدورت و استرس مجرب و اسلامی را از هاروس بیاموزید.

ادعیه و دستورات برای رفع کدورت و استرس مجرب و اسلامی
ادعیه و دستورات برای رفع کدورت و استرس مجرب و اسلامی

ادعیه و دستورات برای رفع کدورت و استرس مجرب و اسلامی,دعای رفع اضطراب,دعای رفع اضطراب و ترس,دعای رفع اضطراب و استرس,دعاي رفع اضطراب,دعای رفع اضطراب ودلهره,دعای رفع اضطراب شدید,دعا رفع اضطراب و استرس,دعای برای رفع اضطراب,دعای مخصوص رفع اضطراب,دعا برای رفع اضطراب,دعا برای رفع اضطراب و ترس,دعایی برای رفع اضطراب و استرس,دعا برای رفع اضطراب و استرس,دعا جهت رفع اضطراب و استرس,دعا براي رفع اضطراب و استرس,دعای رفع اضطراب و دلهره,دعای رفع اضطراب و نگرانی

ادعیه و دستورات برای رفع کدورت و استرس مجرب و اسلامی

۱- پیامبر گرامى صلى الله علیه و آله وسلم : هر بیمار مسلمانى که این دعا را بخواند، اگر در آن بیمارى (بهبودى نیافت و) مرد پاداش شهید به او داده مى شود و اگر بهبودى یافت خوب شده در حالى که تمام گناهانش آمرزیده شده است .

۲-. رسول خدا صلى الله علیه و آله وسلم : آیا به شما خبر دهم از دعایى که هرگاه غم و گرفتارى پیش آمد آن ادعا را بخوانید گشایش ‍ حاصل شود؟ اصحاب گفتند: آرى اى رسول خدا. آن حضرت فرمود: دعاى یونس که طعمه ماهى شد: «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین»

بیشتر بخوانید  دعا های اسلامی رفع بیماری اضطراب مزمن سریع الاثر

۳- امام صادق علیه السلام : عجب دارم از کسى که غم زده است چطور این دعا را نمى خواند «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین» چرا که خداوند به دنبال آن مى فرماید: ما او را پاسخ دادیم و از غم نجات دادیم و این چنین مؤ منان را نجات مى دهیم .

۴- مرحوم کلینى نقل مى کند: مردى خراسانى بین مکه و مدینه در ربذه به امام صادق علیه السلام برخود و عرضه داشت : فدایت شوم من تا کنون فرزند دار، نشده ام ، چه کنم ؟حضرت فرمود: هرگاه به وطن برگشتى و خواستى به سوى همسرت روى آیه ( ۷۸ سوره انبیا) را بخوان انشاء الله فرزند دار خواهی شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.