خانه / رپورتاژ آگهی / اقامت در گرجستان چالش ها و راهکارهای اقامتی

اقامت در گرجستان چالش ها و راهکارهای اقامتی

مزایای اقامت گرجستان

امروزه مهاجرت به اروپا یکی از هدف های افراد در هر سطح اجتماعی است زیرا فرصتی است که به وسیله آن می توانند آینده خود و خانوادشان را تضمین کنند.در این میان یکی از برجسته ترین کشورهای اروپایی که می توان آن را مقصد نخست گردشگران و سرمایه گذاران نیز معرفی کرد گرجستان است.کشوری با تاریخ کهن و معماری شگفت انگیز که همگان را شیفته خود کرده است.اقامت در کشور گرجستان مزایای بسیار زیادی درا با خود به همراه دارد.

پایین بودن هزینه ها

نخستین مورد آن پایین بودن هزینه های ججاری زندگی در این سرزمین است.آمارها نشان می دهد گرجستان را می توان در میان ده کشور ارزان قیمت جهان از نظر هزینه های سفر و زندگی جای داد.از آنجایی که هزینه ها همیشه برای کسی که می خواهند به یک کشور مهاجرت کنند بسیار مهم است گرجستان کشوری است که شرایطی را فراهم آورده تا همه مردم به با یک درآمد متوسط نیز بتوانند زندگی خوبی داشته باشند و رفاه را تجربه کنند.به دلیل پایین بودن تورم در گرجستان هزینه ها معمولا سال به سال افزایش چندانی نمی یابد.

ارزش بالای پول ملی

نکته ی مهم دیگری که وجود دارد ارزش بالای پول ملی این کشور است که نرخ برابری نزدیک به دو و نیم با دلار دارد.گرجستان با اینکه از نظر سطح زندگی در رتبه بسیار بالایی قرار داشته و آن را می توان با کشورهای پیشرفته اروپایی برابر دانست و با وجود پیشرفت روزافزون این شتاب در رشد هیچ تاثیر منفی روی درآمدها و همچنین هزینه ها نداشته است که دلیل آن را می توان ثبات اقتصادی و رشد همگون این کشور دانست.

امنیت بالا

اصولا هر کسی که تصمیم می گیرد اقدام به سرمایه گذاری و یا دریافت اقامت یک کشور کند پیش از هر چیزی به این فکر می کند که کشور مربوطه تا چه اندازه امنیت دارد زیرا هر اندازه که سوددهی حضور در آن سرزمین بالا باشد اما امنیت مورد نیاز تامین نشود در عمل باعث می شود افراد در تصمیم خود بازنگری کنند.گرجستان را می توان یکی از امن ترین کشورهای جهان دانست که بر پایه آمار پس از سنگاپور و کره جنوبی در رده سوم است و از نظ میزان جرم رده شش را به خود اختصاص داده است.از سال 2003 تا کنون که اصلاحاتی انجام شده است کمترین میزان تنش در ان وجود داشته است.در این کشور هرگز شاهد دعواهای خیابانی یا باندهای تبهکار و یا جیب برها نخواهید و تفلیس را می توان از این جهت بهترین در جهان دانست.

بیمه خدمات درمانی برای همه

اگر بتوانید اقامت گرجستان را دریافت کنید شما هم شامل بیمه خدمات درمانی که در این کشور وجود دارد خواهید شد که مزایای بسیاری را برای افراد فراهم می آورد.با توجه به هزینه ای بالای درمان در گرجستان اگر اقامت دریافت کنید بیمه خدمات درمانی بیشتر هزینه ها را در این زمینه پرداخت خواهند کردو بار بزرگی از روی دوش شما برداشته خواهد شد.

تحصیل با کیفیت بالا

تحصیل در این کشور دارای کیفیت بالایی است و شما می توانید پس از گذراندن دوران تحصیلی در اموزشگاه ها و دانشگاه ها مدریکی را دریافت کنید که مورد تایید وزارت علوم ایران نیز هستند.گرجستان آینده بسیار روشن تری نسبت به کشورهای همسایه اش مانند ترکیه جمهوری آذربایجان و ارمنستان دارد که دلیل اصلی آن را می توان پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا دانست.

مردم گرجستان مهمان نواز هستند

مورد بعدی مهمان نوازی مردم گرجستان است که با مردم کشورهای دیگر بسیار خوش برخورد هستند.مردم گرجستان مهمان را نوعی موهبت الهی می دانند و با مهاجران رفتار خوبی دارند.اگر شما فردی شاد هستید یا به دنبال شادی می گردیدثبت شرکت در گرجستان بهترین مکان برای شماست چون مردم گرجی بسیار شاد و سر زنده هستند به صورتی که برای تازه واردها به آن سرزمین نیز کاملا قابل لمس است.

تنوع و گوناگونی خوراکی ها

یکی دیگر از مزایای اقامت گرجستان بهره بردن ازتنوع و گوناگونی خوراکی ها در این کشوراست به طوری که آن را می توان برای این کشور یک ویژگی به شمار آورد.پس از دریافت اقامت گرجستان اگر به صورت اصولی و با برنامه ریزی پیش بروید می توانید یک کسب و کار پر سود داشته باشید و هر روز نیز آن را گسترش دهید.

جمعیت بسیار کم گرجستان

یکی دیگر از مزایای اقامت گرجستان جمعیت کم این کشور است و با زندگی در گرجستان هرگز گرفتار شلوغی های خیابان یا ترافیک نخواهید شد. پس با خرید خانه در گرجستان یک زندگی ارام را داشته باشید .

جاذبه های گردشگری فراوان

با توجه به کوچک بودن این کشور از جمله مزایای اقامت گرجستان جاهای دیدنی بسیاری است که در آن وجود دارد که می توانید زمان های آزاد خود را با گردش و تفریح پر کنید.زمینه های سرمایه گذاری در این کشور بسیار است.

سرمایه گذاری در بخش های گوناگون

با توجه به اقلیم این کشور و فراوانی بارش باران می توانید در دامداری یا کشاورزی سرمایه گذاری کنید.البته به دلیل گسترش صنعت گردشگری که روز به روز نیز بر ابعاد آن نیز افزوده می شود می توانید به این صنعت روی آورده و با خدمات رسانی به گردشگرها به کسب درآمد بپردازید.

اقتصاد پایدار

اقتصاد پایدار این کشور چشم های زیادی را به سوی آن برگردانده است.قوانین حاکمیتی این کشور از کسانی که وارد این کشور شده اند محافظت می کند.و از جمله مزایای اقامت گرجستان است.اگر به فکر کارآفرینی هستید باید گرجستان را به عنوان کشوری دوستدار کارآفرینی معرفی کنیم

مالیات بسیار اندک زمینه رشد را فراهم آورده است

دولت شرایط مالیاتی را فراهم آورده است که کمترین درصد از درآمدهای شما را دریافت می کنند و رده نخست در این زمینه داراست.اگر شما در این کشور زندگی کنید اما هیچ گونه درآمدی از خود گرجستان نداشته باشید مالیات شما صفر درصد خواهد بود و در صورت اینکه کشور گرجستان محل درآمد شما باشد تنها پنج درصد از سود شما توسط دولت دریافت می شود که همین موضوع از مزایای اقامت گرجستان است و به افزایش درآمد کسانی که اقامت این کشور را گرفته اند کمک زیادی می کند.

باز کردن حساب در گرجستان

به سادگی می توانید در این کشور حساب باز کنید و بانک ها به پول های شما سود به نسبت خوبی را پرداخت می کنند.

راههای دیگر دریافت اقامت

اگر می خواهید خیلی سریع اقامت گرجستان را دریافت کنید کافیست 110000 دلار یا معادل 300 هزار لاری  پرداخت کنید و پس از کامل شدن فرآیند اقامت این کشور از طریق اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری  را دریافت کنید.اگر کارت اقامت دریافت کنید حتی پس از اینکه ویزای شما به پایان برسد تا پایان مدت کارت می توانید در آن کشور بمانید بدون اینکه به خروج و ورود دوباره داشته باشید.اگر اقامت گرجستان را دریافت کنید مردم دید بهتری به شما پیدا می کنندو می توانید اعتماد آن ها را به خود جلب کنید زیرا شما برای دریافت اقامت از فیلترهای امنیتی گذشته اید و مردم این کشور کاملا به این موضوع آگاه هستند.

بیشتر بخوانید  محبوب ترین جاذبه ها و تفریحات نزد مسافران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.