خانه / باطل السحر و چشم زخم / تعویذ مجرب برای دفع اثر چشم زخم سریع الاثر

تعویذ مجرب برای دفع اثر چشم زخم سریع الاثر

تعویذ مجرب برای دفع اثر چشم زخم سریع الاثر

امروز و در این مطلب دعایی تجربه شده می آموزیم که باعث می شود شما و خانواده تان از خطرات و شر در امان مانده و اگر حس می کنید دچار چشم زخم شده اید این مشکل زود تر رفع شود. متن کامل تعویذ مجرب برای دفع اثر چشم زخم سریع الاثر را در ادامه بخوانید.

تعویذ مجرب برای دفع اثر چشم زخم سریع الاثر
تعویذ مجرب برای دفع اثر چشم زخم سریع الاثر

تعویذ مجرب برای دفع اثر چشم زخم سریع الاثر,دعای چشم زخم برای کودک تجربه شده,دعا چشم زخم برای کودک,دعای چشم زخم نوزاد,دعاي چشم زخم براي نوزاد,دعای رفع چشم زخم نوزاددعای چشم زخم,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ,دعای چشم زخم قوی,دعای چشم زخم در جدول,دعاي چشم زخم,دعای چشم زخم برای ماشین,دعاي چشم زخم و نظر تنگي,دعای چشم زخم چیست

تعویذ مجرب برای دفع اثر چشم زخم سریع الاثر

از حضرت علی علیه السلام منقول است که هنگامی رسول اکرم صلی الله علیه و آله را غمی گرفت، جبرئیل آمد عرض کرد: یا محمد این چه غم است که در روی شما می بینم فرمودند: حسن و حسین را چشم زخم برخورده، عرض کرد چشم زخم حق است تصدیق کن، فرمود آری. چرا با این کلمات آن دو را تعویذ نکردی، فرمود کدام کلمات ای جبرئیل، عرض کرد بگو:
اللهم یا ذالسلطان العظیم و المن القدیم و الوجه الکریم یا ذالکلمات التامات و الدعوات المستجابات عاف الحسن و الحسین. (به جای این کلمات نام مریض را ببر) من انفس الجن و اعین الانس.
حضرت چون این دعا را خواند آن دو برخواستند و به راه افتادند حضرت به اصحاب خود فرمود: زنان و بچه هایتان را با این تعویذ پناه دهید که به مانند آن هیچ کس پناه نگرفته. (222)

بیشتر بخوانید  دعا و سوره قرآنی برای ازدواج و گشایش بخت دختران

****************************

“بسم الله الرحمن الرحیم”

یا نُورُ یا بُرْهانُ یا مُبینُ یا مُنیرُ یا رَبِّ اِکْفِنی الْشُّرُورَ وَ افاتِ الدُّهُورِ وَ اَسْئَلُکَ النَّجاةَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ‌ای نور و‌ای دلیل روشن و‌ای آشکارکننده‌ای نوربخش پروردگارا کفایتم کن از شرور و آفات روزگار واز تو خواهم رهایی را در روزی که دمیده شود در صور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.