خانه / دعای دفع بلا و مشکل / حرز مجرب برای دفع بلا و خطر در شب و روز

حرز مجرب برای دفع بلا و خطر در شب و روز

حرز مجرب برای دفع بلا و خطر در شب و روز

به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت هاروس به شما عزیزان حرز مجرب برای دفع بلا و خطر در شب و روز را می آموزیم که باعث می شود در صورتی که درگیر گرفتاری های زیادی هستید زود تر نتیجه بگیرید.

حرز مجرب برای دفع بلا و خطر در شب و روز
حرز مجرب برای دفع بلا و خطر در شب و روز

حرز مجرب برای دفع بلا و خطر در شب و روز,دعای رفع ترس کودک,دعای رفع ترس کودکان,دعای رفع ترس و اضطراب,دعای رفع ترس نوزاد,دعای رفع ترس از جن,دعای رفع ترس و استرس,دعای رفع ترس و وحشت,دعای رفع ترس بچه,دعای رفع ترس و دلهره,حرز رهایی از مشکلات و گرفتاری ها تجربه شده

حرز مجرب برای دفع بلا و خطر در شب و روز

بسم الله الرحمان الرحیم، بسم الله و بالله سددت افواه الجن و الانس و الشیاطین و السحره و الابالسه من الجن و الانس و السلاطین و من یلوذ بهم، بالله العزیز الاعز و بالله الکبیر الأکبر، بسم الله الظاهر الباطن المکنون المخزون، الذی أقام به السماوات و الأرض ثم استوی علی العرش.
بسم الله الرحمان الرحیم، و وقع القول علیهم بما ظلموا فهم لا ینطقون، ما لکم لا تنطقون؟! قال: اخسؤوا فیها و لا تکلمون، و عنت الوجوه للحی القیوم و قد خاب من حمل ظلماً، و خشعت الأصوات للرحمان فلا تسمع الا همساً، و جعلنا علی قلوبهم أکنه أن یفقهوه و فی آذانهم وقراً، و اذ ذکرت ربک القرآن وحده ولوا علی أدبار هم نفوراً، و اذا قرات القرآن جعلنا بینک و بین الذین لایومنون بالاخره حجاباً مستوراً.
و جعلنا من بین ایدیهم سداً و من خلفهم سداً فاغشیناهم فهم لایبصرون، الیوم نختم علی أفواههم و تکلمنا أیدیهم فهم لاینطقون. لو انفقت ما فی الأرض جمیعاً ما الفت بین قلوبهم و لکن الله ألف بینهم انه عزیز حکیم، و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین.

بیشتر بخوانید  دعای رهایی از سختی ها مشکلات و گرفتاری های زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.